Savet profesionalaca: 5 pokreta za eliminisanje bola u donjem delu leđa - Men`s Health

Savet profesionalaca: 5 pokreta za eliminisanje bola u donjem delu leđa

Ovaj trening ima dvostruku korist za vas; na samo da oblikuje i jača mišiće jezgra, već ozbiljno radi i na prevenciji povreda u donjem delu leđa, što je jedan od najčešćih problema kada je reč o treninzima.

Pogledajte i Mini program za snagu srednjeg dela tela (VIDEO)

Program je osmislio Men`s Healthov fitnes direktor Bi Džej Gadur a čini ga sklop od pet pokreta. Svaka vežba pogađa srednji deo tela iz drugog ugla. S obzirom da je reč o vežbama za stabilnost, efikasno ćete trenirate mišiće jezgra i tako smanjiti potencijalne povrede kičme uzrokovane pokretima kao što su rotacije, fleksije i ekstenzije.

Svaki pokret izvodite u vremenu od 60 sekundi sa pauzom od 15 sekundi između svake. Odradite svih pet vežbi da biste odradili prvu rundu. Ukupno odradite 3 do 5 krugova.

Kružni trening u 4 serije: 5 vežbi za trbušnjake s naslovnice

U sledećem video možete videti izvođenje vežbe kroz tri različita nivoa; za početnike, srednji nivo i onaj napredni.

D.R.

Pročitajte i  4 razloga za prednji čučanj
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *