25 pokreta za čelične trbušnjake (VIDEO) - Men`s Health

25 pokreta za čelične trbušnjake (VIDEO)

Kada je reč o sticanju ekstremno jakih i oblikovanih abdominalnih mišića, vežbe poput izdržaja i trbušnjaka su obavezan deo repertoara. Međutim program pod nazivom Anarchy Abs Workout kojeg je kreirao Endi Spir podigao je trening za srednji deo tela na viši nivo. Kroz niz različitih pokreta stvara je ogromna tenzija na trbušni zid tela i tako na mnogo efikasniji način postižete željene rezultate.

Čelični mišići: 5 vežbi za jezgro koje svaki muškarac treba da usavrši

Vežbe poput kotrljajućeg pištolj čučnja ili vežbe poznate pod nazivom lower split switch na idealan način jačaju mišiće jezgra, ali pozitivno utiču i na koordinaciju tela jer se ovi pokreti složeni.

Pokreti koji dolaze iz gimnastike, kao što su hollow body hold i L sit (formiranje slova L sopstvenom težinom) pored jezgra snažno napadaju poprečne abdominalne mišiće koji s veoma važni za zdravlje leđa i dobro držanje tela.

Pliometrijske vežbe tuck jump (skokovi sa celim telom) i lateralni skokovi aktiviraju angažovanost mišića abdomena kroz eksplozivne pokrete.

Fitnes izazov od 10 minuta: Z-potisak!

Nekoliko vežbi targetira pomalo zaboravljene vanjske međurebralne mišiće. Jako jezgro utiče na stabilnost ramenog pojasa i obrnuto. Ako je jedna od tih regija slabija po zakonu spojenih sudova dolazi i slabljenja drugih delova tela oko nje. Zato vam preporučujemo da odradite ovaj trening i isprobate ga iz prve ruke.

D.R.

Pročitajte i  Kako izgleda kad "običan smrtnik" proba Rokov režim ishrane? (VIDEO)
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *