Ultimativni triceps trening za napredne vežbače - Men`s Health

Ultimativni triceps trening za napredne vežbače

Triceps je po pravilu najpodcenjeniji mišić u ljudskom telu. Bodibilderi visokog profila fokus pre svega stavljaju na snagu bicepsa, dok profesionalni sportisti veću pažnju posvećuju mišićima ramena i jezgra.

Međutim ovaj mišić koji se sastoji iz tri dela čini više od trećine mase ruke. Čak iako triceps vežbate iz estetskih razloga kao velika usluga će vam se vratiti postojana snaga ruku. Triceps igra važnu ulogu u pokretu laktova i generalno snazi ruke. Plivači imaju izražene tricepse zbog pokreta ruku nu vodi dok košarkaši posebno rade na tom mišiću zbog boljeg izvođenja skok šuta. Pogledajte samo koliko masivne tricepse ima Lebron Džejms i sve će vam biti jasno.

Zapalite tricepse: Sklop vežbi za masivne ruke

PROGRAM

Ovaj program se radi u kombinaciji pokreta guranja i povlačenja. Vežbe se rade po kružnom principu bez pauze, s tim što pauzu za uzimanje vode možete uzeti nakon završenog jednog kruga.

VEŽBE

Radite 10 ponavljanja u svakoj od 6 vežbi koje ćete raditi u kružnom ciklusu. Ukupno radite tri kruga sa pauzom od jednog minuta između krugova.

Vežba 1: POTISAK SA ČELA BUČICAMA

Vežba 2: X PULLDOWN

MH saveti: Vežbe za moćan triceps bez tegova

Vežba 3: SKLEKOVI NA PILATES LOPTI

Vežba 4: ISTEZANJE TRICEPSA

Vežba 5: TRICEPS POTISAK NA SAJLI

Veće i snažnije ruke za 5 minuta: dve vežbe za čelične mišiće

Vežba 6: PROPADANJE NA PARALELNIM ŠIPKAMA

D.R.

Pročitajte i  3 saveta Krosfit šampiona
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *