TELO ZA 10: Vežbe za biceps, triceps i jezgro! (VIDEO) - Men`s Health

TELO ZA 10: Vežbe za biceps, triceps i jezgro! (VIDEO)

I ovaj program kao i drugi sličnog tipa dolaze iz “radionice” Endija Spira- tvorca Anarchy Abs treninga za američki Men`s Health.

Mišić bicepsa se u ovom programu izvodi kroz tri varijacije koje na drugačiji način pogađaju sam mišić. Takođe, vežba se obavlja u klečećem položaju pa je angažovanost abdominalnih mišića na maksimalnom nivou.

Kako do jačih bicepsa: Tehnika “21s” za veću mišićnu masu

Alternativni izdržaj u skleku je vežba koja pogađa mišiće jezgra, a pored toga aktivni su i mišići ruku i ramena. Pokret skleka sa druge strane dodatnu pažnju stavlja na izdržljivost tricepsa. Takozvani dijamant izdržaj je vežba koja zahteva angažovanost svih mišića tela u položaju izdržaja. Ukoliko pak želite da zategnete trbušne i mišiće ramena najbolji izbor za vas su vežbe sa izometrijskim zadržavanjem.

Vežbe radite u propisanom redosledu u okviru 40 sekundi po svakom pokretu i 20 sekundi pauze između pokreta.

Vežba 1: KLEČEĆI BICEPS PREGIB

5 pregiba nadhvatom, 5 čekić pregiba i 5 pregiba podhvatom

Vežba 2: ALTERNATIVNI IZDRŽAJ U SKLEKU

Vežba 3: DIJAMANT IZDRŽAJ

Ovo je prva runda, ukupno radite 3 do 4 runde.

Isprobajte je odmah: Moćna vežba za čvršće mišiće jezgra i ramena

D.R.

Pročitajte i  Neustrašivo telo: Vežbaj kao Džejmi Lenister!
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *