Mini program za snagu srednjeg dela tela (VIDEO) - Men`s Health

Mini program za snagu srednjeg dela tela (VIDEO)

Tvorac ovog jedinstvenog mini programa je Endi Spir koji je u sklopu Men`s Healthove kampanje osmislio program “The Anarchy Abs Workout”. Sam program je usmeren na izgradnu mišića srednjeg dela tela.

Svaki pokret u programu se izvodi u položaju izdržaja štoznači da će vaši mišići jezgra biti pod dodatnim pritiskom. Uz dodatak pokreta za razvijanje mišića gornjeg dela tela osnažićete vaše grudi, ramena, leđa i ruke. Ovaj mini program koji treba da radite na kraju treninga takođe fokus stavlja na stabilnost tela, pa ćete tako popraviti svoje držanje, smanjiti bol u leđima i unaprediti atletske sposobnosti.

Desetominutni trening: Varijacije izdržaja za čelične trbušnjake

Vežbe izvodite u sledećem rasporedu:

  • sklek
  • povlačenje bučice, desnom rukom
  • zaveslaj bučicom, desnom ruka
  • sklek
  • povlačenje bučice, levom rukom
  • zaveslaj bučicom, levom rukom

Vojnički sklekovi: Vežba za izgradnju istinske snage!

Mini program radite u sekvencama od 45 sekundi. Napravite pauzu od 15 sekundi. To je prva runda, ukupno uradite između 3 i 6 rundi.

D.R.

Pročitajte i  Izazov za najhrabrije: 6 najtežih vežbi za veće noge!
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *