TELO ZA SVE IZAZOVE: Fitnes saveti Endrjua Papa - Men`s Health

TELO ZA SVE IZAZOVE: Fitnes saveti Endrjua Papa

Bivši pripadnik oružanih snaga Australije i osnivač pokreta koji promoviše sportski život “Battle Fit Australia”, Endrju Pap poznat je kao neko ko živi sport svakog dana, što uključuje sprinterske i bodibilding treninge, istrtčavanje ultra maratona i gimnastički program uz pomoć kojeg stvara više fleksibilnosti u telu.

Arnold Švarceneger: Saveti za trening početnike

ATLETICIZAM ISPRED ESTETIKE

“Mali broj vežbača trenira sa jasnom svrhom. Uobičajni treninzi će vam pomoći da ojačate mišiće koje ćete oduševljeno gledati ispred ogledala, ali da li će taj tip treninga poboljšati kvalitet vašeg života? Moj savet za vas glasi; radite na podizanju sopstvenih performansi, a fizički izgled će doći kao posledica toga”.

RAZNOVRSNOST

“Pažljivo odabiram sportske događaje u kojima učestvujem i beležim ih u svoj lični kalendar. Tokom određenog meseca može se dogoditi da imam više atletskih takmičenja pa na osnovu toga prilagođavam druge tipove treninga, poput treninga snage. Vaš fokus bi trebao biti na izdržljivosti, ali morate raditi i na drugim fitnes segmentima, od treninga snage, brzine pa do onih koji unapređuju fleksibilnost i mobilnost tela”.

Drevne fitnes tajne: Kako su vežbali stari Rimljani, Grci…?

OBAVEZNI POKRETI

“Vežbe sa tegovima nikako ne bi treale biti prepreka vašem napretku, međutim često viđam vežbače koji forsiraju mišiće ruku i do dva sata po treningu, i pomislim- kakvo gubljenje vremena. Radeći vežbe za celo telo na efikasniji način ćete aktivirati sve one manje mišiće koji su vam neophodni za obavljanje svakodnevnih pokreta. Određeni pokreti bi trebali biti implementirani usvaki fitnes program. Vežbe poput čučnjeva, mrtvog dizanja i nabačaja spadaju u tu kategoriju”.

SPRINTERSKI IZAZOVI

“Sprintevi uz brdo stvaraju ogroman stres u telu pa se na taj način kreira izvrsna kondiciona osnova. Ja ih praktikujem po principu od 10 ponavljanja od po 25 sekundi sa 100 procenata snage. Tu je naravno i efekat naknadnog topljenja masnih naslaga koji se produžava duže nakon treninga”.

Pročitajte i  Da li vam je potreban pojas za teretanu: Evo šta sve o njemu treba da znate!

Za jače telo: 4 načina da postanete majstor propadanja!

MIŠIĆNA MASA

“Mnogi me pitaju kako uspevam održati kilažu od 86 kilograma pored svog tog trčanja. Ključ je u balansu, pa tako kombinujem treninge otpora tri puta nedeljno gde akcenat stavljam na složene vežbe. Naravno tu je i važan faktor ishrana, a kada dižete ozbiljne težine potreban vam je dobar unos kalorija”. 

PRAVILAN STAV

“U armiji sam naučio mnogo o pravom stavu prema obavezama u životu. Sledeći put kada poželite da odustanete, napravite preokret u svojoj glavi. Posmatrajte to ovako; vi imate tu sreću da ste u stanju da trenirate, milioni ljudi nemaju tu privilegiju. Uvek svojim klijentima govorim da se ne sažaljevaju jer na ovaj ili onaj način svako od nas ima neke izazove”.

Trening “Vreli talas”: Kako da trenirate po vrućem vremenu?

VODENI SPORTOVI

“Ne želite valjda da budete vežbač koji može da istrči 100 kilometara a pritom ne može da ispliva jednu dužinu bazena. Moja velika strast su triatlon takmičenja koja praktikujem u polovičnom formatu. To podrazumeva isplivavanje 1,6 kilometara jednom mesečno. Zato pravac u vodu”, kaže poznati fitnes ekspert.

D.R.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *