Zdrava kičma zauvek: 4 pokreta koji eliminišu bol u leđima - Men`s Health

Zdrava kičma zauvek: 4 pokreta koji eliminišu bol u leđima

Ovaj mikro program za oslobađanje bola u leđima čine četiri vežve koje se izvode u ritmu; 6 ponavljanja, pauza 30 sekundi, potom 4 ponavljanja sa pauzom od 30 sekundi i na kraju dva ponavljanja.

Pogledajte i 4 uzroka bolova u leđima

VEŽBE

BIRD DOG

Spustite se na pod sa kolenima i dlanovima, nakon toga kukove i kolena stavite u položaj od 90 stepeni. Podignite desnu nogu i levu ruku tako da budu u pravom položaju i paralelni sa vašim torzom. U tom položaju se zadržite 10 sekundi, a zatim se vratite na početnu poziciju. Nakon toga isti postupak ponovite sa levom nogom i desnom rukom.

CURL UP

Legnite na leđa, savijte jedno koleno tako da jedno stopalo bude paralelno sa podlogom. Zatim, vaše ruke postavite iza leđa, tačnije u predelu donjeg dela leđa. Polako podignite laktove i stavite akcenat na mišiće jezgra. U simultanom pokretu podižite glavu, vrat i ramena na oko 2,5 do 5 cantimetara od podloge. Zadržite se tako 10 sekundi a zatim se spustite na početnu tačku. To je jedno ponavljanje, a na polovini broja ponavljanja zamenite noge i sve ponovite.

Saznajte i Pogrbljeno držanje smanjuje libido i kvari užitak u seksu

BOČNI IZDRŽAJ

Spustite se na pod sa vaše leve strane. Kreirajte položaj izdržaja tako da se oslonite na levi lakat i bočnu stranu stopala. Stavite svoju desnu ruku na levo rame i vodite računa da vaši kukovi budu podignuti u ravnom položaju. U bočnom izdržaju se zadržite 10 sekundi a zatim spustite kukove.

Otkrijte i Najteži kućni trening koji ste ikada probali!

ČUČANJ

Postavite se u raskoračni stav u širini ramena sa ispravljenim leđima i rukama ispruženim unapred. Pomerajte kukove unazad, savijajte kolena i spuštajte torzo nadole. Kada se spustite zadržite se u čučnju nekoliko sekundi a taj pokret će izazvati tenziju koja će istegnuti kičmeni stub.

Pročitajte i  Mišići bez greške

D.R.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *