Sa medicinkom do uspeha - Men`s Health

Sa medicinkom do uspeha

Takve vežbe veoma povoljno utiču na bokove i trup, faktore koji su najvažniji za brzinu rotacije. Zato, ako se bavite tenisom, golfom ili nekim drugim sličnim sportom, poboljšajte rotaciju tako što ćete svom programu treninga dodati još četiri vežbe.

TRENING
Radite dve serije sa po šest ponavljanja za svaku stranu tela barem dva puta nedeljno. A na svake dve nedelje povećajte seriju za dva do tri ponavljanja.

JEDNORUČNO BACANJE I
Stojeći, podignite medicinku uvis i držite je iznad desnog ramena. Zatim je energično odgurnite što dalje od sebe.

JEDNORUČNO BACANJE II
Radite isto što i kod jednoručnog bacanja I, s tim što u početnom položaju medicinku treba da držite u visini kuka.

ROTACIJA I
Za ovu vežbu potreban vam je partner. Stanite okrenuti jedan drugom leđima, a razmak između vas neka iznosi oko 50 centimetara. Medicinku držite u visini pupka. Brzo zarotirajte gornji deo trupa udesno i pri tom dodajte loptu partneru. Zatim se zarotirajte ulevo i prihvatite loptu koju ovoga puta partner dodaje vama.

ROTACIJA II
I za ovu vežbu vam je potreban partner. Zauzmite isti početni položaj kao i kod prethodne vežbe s tim što je razmak između vas i partnera ovoga puta veći i što medicinku držite u ispruženim rukama u visini grudi. Brzo zarotirajte gornji deo trupa udesno i dodajte loptu partneru. Kad se zarotirate ulevo, prihvatite loptu od partnera koji vam je takođe dodaje ispruženih ruku.

Pročitajte i  Savršena figura za 30 dana: 10 trikova za brže mršavljenje
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *