ISKLEŠITE GRUDI: Mini program od 5 vežbi - Men`s Health

ISKLEŠITE GRUDI: Mini program od 5 vežbi

U ovom fitnes programu, četiri od pet vežbi; razvlačenje na ravnoj klupi, benč pres uskim hvatom, kosi i kontra kosi sklekovi se rade uz pomoć benč klupe. Uz dodatak nadogradnje pokreta možete ne samo pogoditi svaki mišić gornjeg dela tela (uključujući i mišiće jezgra) već ćete biti u prilici da pogađate mišiće kroz nove i druagačiije uglove.

Pogledajte i 6 fitnes trika za snažnije i nadmoćnije grudi

TRENING

Ovaj mini program radite po kružnom principu, što znači da trebate odraditi svih pet vežbi odjednom bez pauze. Kada uradite sve vežbe uzmite pauzu od 30 sekundi. Isti postupak ponovite u 5 do 10 krugova. U zavisnosti od nivoa vaše forme možete povećati ili smanjiti period odmora.

Vežba 1: RAZVLAČENJE BUČICAMA NA RAVNOJ KLUPI

10 ponavljanja

Vežba 2: USKI BENČ PRES

10 ponavljanja

Saznajte i 3 superserije koje grade ogromne mišiće grudi

Vežba 3: STOJEĆE ODRUČENJE BUČICAMA

10 ponavljanja

Vežba 4: KOSI SKLEKOVI

10 ponavljanja

Otkrijte i Sila zvana Džej Džej Vat!

Vežba 5: KONTRA KOSI SKLEKOVI

10 ponavljanja

D.R.

Pročitajte i  Šestonedeljni pakleni plan programa za početnike
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *