Rešite se bola u leđima: Istezanje na lat mašini - Men`s Health

Rešite se bola u leđima: Istezanje na lat mašini

Jedan od najčešćih trikova koje ozbiljni vežbači koriste su i vertikalna istezanja. Upravo ovaj vid istezanja obezbeđuje neophodnu spinalnu dekompresiju koja podmazuje, hidrira i dohranjuje međupršljenski disk u kičmenom stubu. Vertikalna istezanja su posebno blagotvorna nakon kompresivnih vežbi kao što su čučnjevi i mrtvo dizanje.

Rešite se bola u leđima: 3 vežbe istezanja koje su vam neophodne (VIDEO)

Lat mašina je vrlo funkcionalna sprava koja na vrlo efektivan način pogađa mišiće ramena i leđa. Međutim, ukoliko je lat mašina malo kruća u trenucima kada ispružite ruke radeći zgibove ili neki od potisaka, doći će do povlačenja karlice ka napred što će uzrokovati hiperekstenziju donjeg dela leđa. Na kraju kao rezultet svega može se javiti neprijatan bol.

Ali na svu sreću vertikalna istezanja i višenja na lat mašini mogu rešiti taj problem. Da biste izvukli najviše iz ovog istezanja potrudite se spustite ramena nadole, zategnete trbušne i mišiće zadnjice, i da dišete kroz stomak. Kao dodatak ubacite pokrete uvrtanja kičmenog stuba dok sve vreme noge držite tako da budu u visećem položaju.

Kalistenika: 3 vežbe zagrevanja i istezanja koje će vam se garantovano dopasti

Ovaj dril radite u trajajanju od 2 do 5 minuta, a nakon njega ćete osetiti ogromno rasterećenje u predelu leđa. Pogledajte video sa detaljnim uputstvima.

D.R.

Pročitajte i  TRIKOVI NAJISKUSNIJIH: Kako da uradite mrtvo dizanje sa 20 kg više?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *