Agilnost i brzina: 5 drilova za spremnije telo - Men`s Health

Agilnost i brzina: 5 drilova za spremnije telo

Zahtevni i energični drilovi su se dugo vremena smatrali tipom treninga namenjenih isključivo profesionalnim sportistima. Oni su sastavni deo priprema tenisera, fudbalera, atletičara i drugih sportista kojima je brzina presudna u ostvarivanju boljih rezultata. Međutim, u poslednjih nekoliko godina ovaj vid treninga je doživeo širu popularnost zbog svojih pozitivnih efekata koje ostvaruje na brojne segmente našeg organizma.

Za dobar početak dana: Strečing za veću mobilnost tela

Drilovi za agilnost ne samo da unapređuju brzinu tela već povećavaju dužinu koraka i popravljaju balans. Ovaj tip fizičke aktivnosti takođe ima pozitivne efekte na naš kardiovaskularni sistem.

Ključ je da tokom izvođenja ovih vežbi uzimate minimalne pauze za odmor. Potrebno je da se vaš srčani ritam poveća i da to stanje održite što duže tokom treninga. Da biste izvukli maksimum iz treninga važno je da poštujete propisani raspored vežbanja. Program radite tako što ćete vežbe izvoditi u tri serije sa opsegom od 10 d o15 ponavljanja.

Vežba 1: SUNOŽNI SKOKOVI NA KLUPU

Vežba 2: NEIZMENIČNO DODIRIVANJE PETA

Efikasan način da nabildujete mišiće: 8 treninga zbog kojih ćete zavoleti KARDIO

Vežba 3: SKOKOVI IZ ČUČNJA

Vežba 4: SKOKOVI U RASKORAKU

I jaki i brzi: Pratite pravila i uspećete!

Vežba 5: LATERALNO PODIZANJE KOLENA

D.R.

Pročitajte i  Najefikasnija vežba za biceps koju još niste probali!
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *