Snažan srednji deo tela: Vežba sa medicinkom - Men`s Health

Snažan srednji deo tela: Vežba sa medicinkom

“Ova varijacija koja se izvodi u ležećem položaju sa opterećenjem srednje kategorije spada u vežbe za jačanje jezgra”, kaže Men`s Healthov trening savetnik Dejvid Džek.

Džek je kreator ove vežbe a u nju je dodao elemente koordinacije jer je neophodno da kontrolišete pokrete nogu. Tokom pokreta aktivni će biti i vaši kukovi kao i donji deo tela koji će trpeti veliki otpor sile usred pomeranja medicinke.

Pogledajte i Kako je medicinka dobila ime?

Na udaru će biti i mišići vaših ruku zbog serije eksplozivnih pokreta. Zadržavanje brzine, snage jezgra i koordinacije su tri osnovna cilja koji su ključni za kreiranje agilnosti tela. Izvođenje ove vežbe će takođe ubrzati vaš srčani ritam, pa samim tim spada u kategoriju kardiovaskularnih.

Džek savetuje da ovu vežbu radite između 20 i 30 sekundi a zatim da se odmorite 30 sekundi. To je jedn krug, ukupno radite 5 krugove.

D.R.

Pročitajte i  Steknite snagu za šest nedelja
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *