Masivne noge: 3 vežbe za jačanje zadnje lože - Men`s Health

Masivne noge: 3 vežbe za jačanje zadnje lože

Za mnoge ozbiljne vežbače poput Men`s Healthovog fitnes savetnika Bi Džej Gadura vežbe za zadnju ložu spadaju u kategoriju omiljenih. Vrlo su popularne i zbog svoje funkcionalne strane jer je ovaj veliki mišić aktivan tokom brojnih pokreta ljudskog tela. Naravno tu je i estetski element jer snažni mišići zadnje lože svakom muškarcu daju bolji izgled.

Pogledajte i Ojačajte i zapalite mišiće zadnje lože omiljenom vežbom Bi Džej Gadura

Bez obzira koje prirode je vaš cilj, u vašem najboljem interesu je da počnete sa vežbama za zadnju ložu. Pogledajte tri vežbe za zadnji deo nogu koje su neizostavan deo svih bodibilderskih treninga.

Vežba 1: MRTVO DIZANJE ZA ZADNJU LOŽU

Ovaj pokret radite u opsegu između 4 i 6 serija sa 10 do 12 ponavljanja. Spuštajte opterećenje oko 3 ili 4 sekunde i uzmite malo dužu pauzu dok je šipka na podu. Možete se spuštati sve dok su vam ramena u pravom položaju.

Vežba 2: NOŽNA EKSTENZIJA NA KOSOJ KLUPI

Nožna ekstenzija na old school način je vrlo popularna među ljubiteljima treninga za noge. Izvodite je u 4 serija sa 10 do 12 ponavljana, a korisna je jer između ostalog kreira dobru vezu između uma i mišića.

Za donji deo tela: 5 vežbi koje grade nesalomivu snagu

Vežba 3: NORDIJSKI PREGIB

Izvodeći bez sumnje najtežu vežbu za zadnju ložu, snažno ćete aktivirati ovu mišićnu grupu. Ključna stvar kod pokreta je da se malo zaustavite na vrhu pokreta kako bi se zadnja loža u potpunosti istegla. Radite vežbu u 4 serije do otkaza.

D.R.

Pročitajte i  Za veće ruke
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *