8 načina da izvučete najviše iz slobodnih dana - Men`s Health

8 načina da izvučete najviše iz slobodnih dana

Teniska renesansa Rodžera Federera u 2017. godini se nastavlja, uprkos činjenici da švajcarski teniser ima 35 godina. Sve je kulminiralo u finalu turnira u Majamiju kada je po drugi put ove sezone u finalu savladao svog velikog rivala Rafaela Nadala. U poslednje vreme se dosta pričalo o tome kako Federer uspeva da igra na vrhunskom nivou, odnosno kako mu polazi za rukom da izvuče maksimum iz perioda odmora od tenisa. Odluka da propusti sve turnire do Roland Garosa i odmori telo puna dva meseca je dokaz tvrdnji da na vrlo studiozan način pristupa oporavku tela.

Međutim, ukoliko nemate luksuz da uzmete tako dug odmor i posvetite se svom telu, potrebno je maksimizirate svoje vreme koje provodite u teretani. Takođe je važno da proces oporavka bude kvalitetan i postojan. Ovo su neki od najvažnijih saveta.

Pogledajte i Fitnes tajne Rodžera Federera

KAZEIN PROTEIN PREKO NOĆI

Dobro jutro počinje sa dobrom pripremom predhodne noći. Kazein je protein koji se polagano absorbuje tokom noći u ljudskom telu, ali u kombinaciji sa grčim jogurtom ili mladim sirom povećaćete biološku raspoloživost amino kiselina koje će zatim blagotvorno delovati na oporavak mišića.

PENASTI VALJAK (FOAM ROLLER)

Verovatno ste primetili da određen broj vežbača koristi ovaj rekvizit i pomislili kako to nije nešto što vam je neophodno, ali isto tako morate znati da nema puno boljih stvari kada je reč u eliminisanju mišićnih upala od penastog valjka.

SEKS

Nema ništa bolje za organizam od snažnog udara dopamina na prirodan način. Seks pospešuje lučenje testosterona poput većine treninga, a uz to unapređuje mišićni rast i priprema telo za buduće napore. Zahvaljujući tim stvarima i vaš imunitet će vam biti zahvalan.

Pročitajte i  Ozbiljni razgovori i kako ih izbeći

Saznajte i Kako proteini grade mišićnu masu?

POPODNEVNI TRENING UKOLIKO PIJETE ALKOHOL

Planirate da se malo opustite sa društvom i popijete koju čašicu više? Zbog toga će vam biti potrebna promena u terminu odlaska u teretanu. Nivo testosterona opada za 23 procenta u vremenu 16 sati nakon konzumiranja alkohola, pa zato se potrudite da trenirate u popodnevnim časovima.

NISKO GLIKEMIJSKI UGLJENI HIDRATI

Dani odmora i dani kada možemo da jedemo stvari koje inače ne uzimamo nisu isto. U danima kada sebi dajemo oduška u pogledu hrane, unos nisko glikemijskih hidrata je dozvoljen do brojke 40 procenata unašoj ishrani. Ali i tom prilikom vodite računa da namernice više kuvate nego što ćete ih pržiti.

ISTEŽITE SE

Dobra fizička forma i mišićni rast presudno zavise od sposobnosti vaših mišića da ostvare pun opseg pokreta. Savladajte osnove dobrog strečinga i redovno istežite sve mišićne grupe.

Ne možete da hodate od žestoke upale mišića? Ovih 5 stvari će vam sigurno pomoći!

UNOS PROTEINA

Vaš unos proteina trebao bi ostati na visokom nivou kako biste radne obaveze dočekali spremni. Formula od 1,5 grama proteina po kilogramu telesne težine, plus 5 grama kreatina će vam dati neophodnu energiju za sutrašnji trening ili neku drugu obavezu. Svinjski odrezak je bogat sa oba ova suplementa, pa na radost mnogih muškaraca možete uživati u dobrom zalogaju.

IZAĐITE IZ KOMFORNE ZONE

Na kraju, ukoliko nemate volje da idete na sutrašnji trening promenite svakodnevnu rutinu. Probajte sa nekim noćnim treninzima u grupi ili jednostavno promenite rutu kojom idete do teretane. Dodatne količine endorfina će osnažiti vaše telo i um, pa ćete biti spremniji za izazove koji vas čekaju.

D.R.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *