Ramena koja ste oduvek želeli: Vežba sa rastezljivim trakama - Men`s Health

Ramena koja ste oduvek želeli: Vežba sa rastezljivim trakama

Jednoručni stojeći potisak sa rastezljivim trakama je vežba niskog intenziteta koja na efikasan način aktivira mišiće srednjeg dela tela i ramenog pojasa. Ova vežba poboljšava brzinu i stabilnost a njen tvorac je Men`s Healthov trening savetnik Dejvid Džek.

Pogledajte i 8 načina da izgradite snažna ramena

Stabilnost se vežba kontrolisanjem eksplozivnosti i stavljanjem akcenta na mišiće jezgra tako što ćete lopatice držati u donjoj poziciji umesto da radite pokret sleganja. Dobra stvar kod rastegljivih traka je što uvek možete podesiti sa koliko snage ćete povlačiti traku.

Džek savetuje da vežbu započnete zagrevanjem od 10 sekundi, a zatim nakon jednominutnog pokreta (3 serije) po jednoj ruci napravite pauzu od 10 sekundi. Potom sve ponovite samo sa drugom rukom. To je prva runda, a uradite ih ukupno između 3 i 5 rundi u zavisnosti od vaše forme.

Otkrijte i Ne zapostavljajte mišiće šake!

Ključ uspeha u ovoj vežbi je brzina, odnosno da izazovete tenziju na samoj traci i da vodite računa da svako ponavljanje bude eksplozivno.

D.R.

Pročitajte i  Štipanje gvožđa: Zgrabite više mišića!
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *