Dedpul trening: Izgradite trbušnjake kao Rajan Rejnolds - Men`s Health

Dedpul trening: Izgradite trbušnjake kao Rajan Rejnolds

Želite mišiće poput Dedpula? Ako je vaš odgovoran potvrdan, nudimo vam tri vežbe koje će vam pomoći u toj nameri. Međutim, ova tri pokreta vam neće biti dovoljni da izgradite impresivne trbušnjake. Na dužu rok, ključ uspeha leži u istrajnosti i intenzitetu.

Za ovu zahtevnu ulogu Rajana je spremao lični trener Don Saladino. “Ljudi su mišljenja da treba ići do granice izdržljivosti kada je reč o treningu, ja se sa tim ne slažem. Umesto toga slušajte svoje telo”, kaže Saladino.

Pogledajte i Kako je Rajan Rejnolds “nabacio” 12 kilograma čiste mišićne mase?

“Ako ste iscrpljeni, vaš nervni sistem će prvi reagovati i uticaće na vaše telo tako da par dana nećete biti sposobni za trening. Zato je mnogo bolje da date sve od sebe na treningu i da ne preterujete, a vaše telo će reagovati pozitivno i verovatno će biti snažnije sledećeg dana. Manjak pritiska će delotvorno delovati na vaš napredak, a opšte je poznato da stres loše utiče na fizičko stanje svake osobe”, dodaje poznati trener.

Rejnolds je ove tri vežbe za trbušnjake radio kao neki vid zagrevanja, pre klasičnog bodibilding treninga. Da bi dodatno ojačao mišiće jezgra radio je bazične pokrete poput prednjeg čučnja i mrtvog dizanja.

Vežba 1: VISEĆE PODIZANJE NOGU

4 serije, 15 ponavljanja, bez pauze

Vežba 2: KLEČEĆI TRBUŠNJACI NA SAJLI

4 serije, 12 ponavljanja, bez pauze

Isprobajte je odmah: Moćna vežba za čvršće mišiće jezgra i ramena

Vežba 3: LANDMINE

4 serije, 10 ponavljanja, pauza 30 sekundi

D.R.

Pročitajte i  Podizanje kukova sa glavom na Bosu lopti
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *