PROMENA FITNES RUTINE: 2 vežbe za moćne ruke! - Men`s Health

PROMENA FITNES RUTINE: 2 vežbe za moćne ruke!

Velika većina trenera i njihovih klijenata se drže proverenih, bazičnih trening rutina i vežbi. Iako u tome nema ništa loše, sa vremena na vreme je potrebno malo osvežiti svoj trening nekim novim vežbama. To pravilo posebno važi za kompleksne mišićne grupe kakav je recimo biceps.

Upravo zato sve češće se mogu videti pokušaji osmišljanja vežbi koje će biti adekvatan dodatak već postojećim standardnim vežbama.

METAMATRIX: Ultimativni trening za ruke od samo 12 minuta!

Y POTISAK

Varijacija potiska iznad glave koja formirana Y oblik tela je jedna od vežbi iz te kategorije. Potiskajući ruke pod uglom od 45 stepeni postavićete ih u mehanički slabiju poziciju a gravitacija će povlačiti opterećenje ka dole. Počnite vežbu sa manjim težinama kako biste mogli uraditi 15 ponavljanja. Izvodeći ovaj pokret ne samo da ćete ojačati ruke već će angažovani biti i mišići ramena i trapeza. Y potisak je odlična vežba stabilizator i na efikasan način izgrađuje snagu na duži rok.

Pogledaj i Vulverinov trening koji prži masne naslage i bilduje mišiće

ZOTMAN PREGIB

Zotman pregib je jedna od retkih vežbi koja spada u kategoriju “složeno-izolacionih pokreta”. To znači da u sebi sadrži jednu fazu složenih i jednu fazu izolacionih elemenata. Ovaj tip pregiba je poznat po tome što gradi snagu i mišićnu masu. Još jedan od faktora zašto je popularna je i činjenica da povećava ekscentričnu ili takozvanu negativnu snagu koja je u nekim slučajevima veća i do 175 procenata od koncentrične snage. U isto vreme ćete izolovati mišić bicepsa i dodati složeni element vežbi koji će snažno pogađati sve mišiće ruke, naročito podlakticu.

D.R.

Pročitajte i  TRENING ZA DONJI DEO TELA: 6 brutalnih vežbi za snagu i brzinu
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *