Trening "Gladijator": 5 vežbi za moćno telo - Men`s Health

Trening “Gladijator”: 5 vežbi za moćno telo

Tvorac zanimljivog i vrlo efikasnog trening programa “Gladijator” je bivši britanski bodibilder a danas vlasnik lanca teretana Džejms Krosli. On je svetsku slavu proslavio u televizijskom šou Gladijator gde su se učesnici takmičili u nizu zahtevnih fizičkih izazova.

Iako više nije aktivan, ovaj 43-o godišnjak trenutno radi kao personalni trener, a svoje ogromno iskustvo podelio je i sa čitaocima sajta Fashionbeans. Za izgradnju imponzantnog i skladnog tela on preporučuje treniranje sa sledećih pet vežbi.

Kombinacije za transformacije: 5 treninga za čistu mišićnu masu

VEŽBE

ČUČNJEVI

4 serije, 6-8 ponavljanja, pauza 120 sekundi

Savet: podignite pete tako što ćete ispod njih staviti dva tega od 5 kilograma koji će vam pomoći kod bolje tehnike izvođenja ovog pokreta.

ZGIBOVI (PULL UPS)

4 serije, 6-8 ponavljanja, pauza 90 sekundi

Savet: ukoliko imate veću telesnu težinu koristite mašinu za zgibove ili rastezljive trake kao pomoć.

MRTVO DIZANJE

3 serije, 8-10 ponavljanja, pauza 45 sekundi

Savet: zategnite i napregnite sve mišiće u telu pre podizanja opterećenja.

MILITARI PRES

3 serije, 8-10 ponavljanja, pauza 45 sekundi

Savet: zadržite napetost mišića gluteusa kako bi vam telo ostalo u statičnom položaju.

Nabildujte mišiće: 4 vežbe za dvostruko veće ruke

TRICEPS PROPADANJA

4 serije, 10-12 ponavljanja, pauza 60 sekundi

Savet: zadržite se malo duže na vrhu pokreta kako bi ste u potpunosti aktivirali mišiće tricepsa.

D.R.

Pročitajte i  Vežbe koje uvek treba da radite bosi
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *