Super trening za gornji deo grudi - Men`s Health

Super trening za gornji deo grudi

S obzirom da gornji deo grudi čine manji mišići koji se teže oblikuju, veliki broj vežbača ima problem da u potpunosti izgradi snažne grudi. Mnogi fitnes treneri su mišljenja da veliku ulogu u svemu igra genetika, međutim uz određene promene u treningu i izborom odgovarajućih vežbi možete učiniti ogroman napredak.

Otkrivena tajna vašeg savršenog benč presa: 4 trika za bolje rezultate

Radeći isključivo standardne vežbe za grudi i pored ogromnog truda i velikih težina nećete unaprediti svoju najveću slabost- gornji deo grudi.

VEŽBE

Vežba 1: KOSI BENČ PRES BUČICAMA

Zahvaljujući ovoj vežbi kvalitetno ćete zagrejati grudne mišiće i pripremiti telo za ostatak treninga. Radite je tako što ćete menjati ugao na klupi, počevši od 15 stepeni, pa preko 30, 45, 60 i na kraju 70 stepeni. Kada radite pod najvišim uglom izbegavajte preveliku aktivnost ramena i sav teret stavite na grudi.

Vežba 2: KOSI BENČ PRES

Standardni kosi benč pres je jedna od najboljih vežbi za izgradnju mase gornjih grudnih mišića. Ukoliko se ne izvodi na pravi način više će pogađati rameni pojas pa će gornji deo grudi biti u stagnaciji i pored vašeg ogromnog truda.

Pogledajte i 10 najtežih varijacija benč presa koji ste ikad probali!

Vežba 3: BENČ PRES OBRNUTIM HVATOM

Promenom hvata targetiraćete pre svega gornji ali isto tako i srednji deo grudi i za razliku od tradicionalnog hvata smanjićete pritisak na ramena.

Vežba 4: KOSI BENČ PRES BUČICAMA (ČEKIĆ HVAT)

Ova vežba je popularna zbog toga što na najkvalitetniji način izoluje gornji i srednji deo grudi uz minimalnu intervanciju ramenih mišića.

Vežba 5: GILJOTINA POTISAK

Varijacija benč presa koja podrazumeva spuštanje šipke do vrata na vrlo efikasan način pogađa mišićna vlakna ove velike mišićne grupe. Možete je raditi kako na ravnoj tako i na kosoj benč klupi.

Pročitajte i  Treniranje tegovima - da ili ne?

10 minuta, 100 ponavljanja: Jeste li spremni za brutalni benč pres izazov?

D.R.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *