Brže do snažnih nogu: Goblet čučanj! - Men`s Health

Brže do snažnih nogu: Goblet čučanj!

Najbolji sportisti i najspremniji ljudi na svetu ne poseduju posebnu magiju da bi došli do vrhunskih rezultata. Oni zapravo treniraju jače od drugih i trude se da savladaju tehniku bazičnih vežbi kako bi napravili razliku.

Biti u prilici da savršeno izvodite brojne bazične vežbe je najbolja stvar koju možete da uradite u fitnesu, jer su pre svega ekstremno efikasne.

Upoznajte čučanj: 7 varijacija koje će poboljšati vaš trening

Goblet čučanj ili još poznatiji kao čučanj sa peharom je jednostavna vežba koja zahteva samo jedan teg. Kada se radi pravilno pogađa kompletan donji deo tela, metabolički aktivira mišiće i jača jezgro tela. Zbog samog karaktera goblet čučanj ima jedinstvenu sposobnost da otkrije slabe strane mišića jezgra i ojača taj deo tela, pre svega kroz oblikovanje trbušnih mišića.

Zahvaljujući ovoj vežbi u poznatom lancu teretana Gym Jones osmišljen je kratki program pod nazivom IWT. Ovaj trening program spada u kategoriju intervalnih treninga, pa tako snažno utiče na trošenje kalorija i oblikovanje mišića.

Pogledajte i Kružni trening ketlbelom za celo telo

Sa obe ruke uhvatite teg ili ketlbel od 20 ili 25 kilograma, namestite sat na vreme od dva minuta. Odradite 10 čučnjeva a zatim odmah pređite na spravu za veslanje ili donji kotur. Nakon dva minuta vežbanja napravite pauzu u istom vremenskom periodu. To je prva runda, ukupno uradite tri kruga. 

D.R.

Pročitajte i  Telo kao čelik, ali bez tegova
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *