Prolećni fitnes izazov: Sprintevi uz brdo! - Men`s Health

Prolećni fitnes izazov: Sprintevi uz brdo!

Pre samog sprintanja, zagrejte telo u trajanju od pet minuta trčeći laganim tempom po ravnoj podlozi. Krenite polako, a zatim postepeno ubrzavajte tempo do otprilike 75 procenata vašeg maksimuma.

Otkrijte i Trening za olimpijsku snagu i brzinu koji prži masne naslage

Nađite odgovarajuću podlogu, odnosno uspon koji ima nagib između 4 i 8 procenata. Izaberite dva prirodna objekta, poput kamena ili drveta, ili postavite deo odeće kako biste napravili rastojanje od 50 metara.

U agilnom sprintu sa 95 procenata maksimuma trčite između dva objekta koji obeležavaju razdaljinu. U laganom hodu se potom vratite na početnu poziciju.

Ovaj pokret ponovite između 4 i 6 puta, ili do momenta kada osetite da ste izgubili brzinu i snagu. Ohladite organizam pauzom od 5 minuta i nastavite sa laganim džogingom.

Sprintom do moćnih trbušnjaka: Evo kako da trčanjem izvajate čelično jezgro

D.R.

Pročitajte i  Trening koji će razbiti vaša leđa
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *