Ako želite žestoko topljenje masnih naslaga, na kraju treninga uradite OVU vežbu - Men`s Health

Ako želite žestoko topljenje masnih naslaga, na kraju treninga uradite OVU vežbu

Da biste potvrdili efekte dobrog treninga, potrebno je da na kraju treninga odradite sledeću vežbu, koja je kobinacija sumo mrtvog dizanja i skokova.

Pogledajte i Eksplozivni petominutni finiš koji nadoknađuje propušten trening!

“Ovaj eksplozivni pokret će angažovati mišiće čitavog tela i pokrenuti ubrzano sagorevanje kalorija”, kaže fitnes savetnik Men’s Health-a Bi Džej Gadur.

Pored ubrzavanja metabolizma, ovi skokovi će aktivirati kukove i ojačati snagu donjeg dela tela.

Izvodite 10 sumo ketlbel skokova u vremenu od 60 sekundi. Ukupno vežbu radite 10 minuta.

Vodite računa da svako ponavljanje tretirate kao zasebno ponavljanje, vodeći računa o tehnici izvođenja.

Sumo mrtvo dizanje: Fitnes saveti čoveka koji može da digne 453 kilograma

Pogledajte video:

D.R.

*Najbolje savete o fitnesu, zdravlju, seksu, ishrani, stilu otkrijte na našoj Fejsbuk stranici >>> Men’s Health Srbija

*Zapratite Men’s Health Srbija i na Instagramu >>> https://www.instagram.com/menshealthsrbija/


Pročitajte i  Temelji za super snagu: 10 ključnih vežbi Entonija Džošue
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *