5 najboljih fitnes saveta Konora Mekgregora - Men`s Health

5 najboljih fitnes saveta Konora Mekgregora

Konor Megregor je čekao 12 godina kako bi dobio priliku da se bori za titulu šampioa u UFC kategoriji. A kada mu se ta prilika ukazala on ju je iskoristio na fantastičan način, nokautirajući svog protivnika Hoze Alda za samo 13 sekundi. Njegova snaga i preciznost u ringu čini ga nepobedivim i daje mu oreol pravog antičkog borca. U međuvremenu je postao najplaćeniji MMA borac u istoriji ovog sporta.

I dok iščekujemo i nadamo se okršaju njega i Flojda Mejvedera, otkrivamo vam najveće fitnes tajne Konora Mekgregora:

RAZNOVRSNOST JE KLJUČNA

“Ljudi često upadaju u rutinu radeći iste stvari iznova i iznova. Imam ogromnu želju da savladam različite borilačke stilove, nove trening metode i potpuno novi način razmišljanja”, kaže Mekregor. Raznovrsnost je glavni začin uspešnog vežbanja. Učestalim menjanjem trening principa pogađaćete različite mišićne grupe i tako na efikasniji način izgraditi veću masu i snagu. Zapamtite, ako želite mišiće koji će vam se iscrtavati ispod majice, morate ih izložiti stresu, a zatim i kvalitetnom oporavku. Naši mišići su tako konstruisani da se vrlo brzo adaptiraju na određenu vrstu pokreta ali i na težine, pa tako brzo zapadamo u stagnaciju.

Konor Mekgregor: 4 načina da izbegnete batine u klubu

MORATE DA ZNATE KAD TREBA DA STANETE

Za većinu, sticanje forme i dizanje velikih težina postaje opsesija, posebno nakon početnih rezultata. Zatim se podiže lestvica i ljudi idu preko granice bola. “Meč sa Dijazom nisam izgubio zbog manjka veštine, već zbog manjka izdržljivosti. Razlog je bio pretreniranost”, dodaje irski borac.

Pretreniranost je posledica lošeg balansa između treninga i oporavka, odnosno manjka vremena da se telo regeneriše. Tako dolazi do osećaja letargije i nelagodnosti, pa se i sam trening pretvara u ogroman napor.

Pročitajte i  Motivacija: Kako se Džejson Momoa priprema za ulogu Akvamena? (FOTO)

MOBILNOST

“Ljudi su jedine životinje koje se ne protežu nakon buđenja”, često kaže Mekgregor. Istezanje je stoga važan deo njegovog treninga. Kako starimo tako opada fleksibilnost i mobilnost našeg tela, što je uzrok čestih povreda. Istezanja i vežbe za mobilnost su najbolji lek u tim situacijama i utiču na telo da lakše izdrži sile kojem je izloženo tokom fizičkih napora.

VEŽBE SA SOPSTVENOM TEŽINOM ZA NAJBOLJE REZULTATE

Postoji i vreme i mesto za treninge sa spravama. Ako želite da izgradite ozbiljne mišiće i snagu, vaše telo je jedino oruđe koje vam treba. Studija objavljena u magazinu Medicine and Science in Sports and Exercise dokazala je da treninzi sa sopstvenom težinom u trajanju od 45 minuta povećavaju metaboličku stopu na neverovatnih 45 sati. “Mašine ne koriste mašine, a ja sam mašina”, nadahnuto kaže UFC šampion.

NEIZVESNA BORBA TITANA: Flojd Mejveder ponudio NEVEROVATNE uslove za borbu sa Konorom Mekgregorom

NAJBOLJE VEŽBE

  • Uski sklekovi
  • Frozen v sit
  • Zgibovi sa širokim hvatom

NE KOMPLIKUJTE SA HRANOM

Stalno kontrolisanje hrane koju konzumiramo može biti izuzetno iscrpljujuće. “Trudim se da jedem zdravo. Unosim dosta prvoklasnog mesa, zelenog povrća i zdravih ugljenih hidrata“, kaže Konor Mekregor.

“Za izgradnju mišića koristite proverenu formulu: 30 procenata kalorija iz zdravih masti, 40 procenata ugljenih hidrata i 30 procenata proteina. Izbegavajte masnu hranu, šećere i konzumirajte velike količine vode”, dodaje Mekgregor.

D.R.

*Najbolje savete o fitnesu, zdravlju, seksu, ishrani, stilu otkrijte na našoj Fejsbuk stranici >>> Men’s Health Srbija

*Zapratite Men’s Health Srbija i na Instagramu >>> https://www.instagram.com/menshealthsrbija/


Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *