ISKLEŠITE LEĐA: 3 ključne vežbe za V izgled trupa - Men`s Health

ISKLEŠITE LEĐA: 3 ključne vežbe za V izgled trupa

Jačanje najšireg mišića leđa (Latissimus dorsi) čini da izgledate kao superheroj i dižete tegove kao isti.

P.S. Možda ćete morati da kupite nove majice, jer će vam stare postati tesne.

Vežba 1: ZGIB SA NEUTRALNIM HVATOM

Ova vežba ne opterećuje zglobove i poboljšava pokretljivost ramena. Uradite to! Okačite se na paralelne ručke za zgibove, tako da su vam dlanovi okrenuti jedan ka drugom.

Povucite grudi do ručki, držeći telo pravo i zategnuto. Zatim se polako spustite.

Uradite 3 do 5 serija sa 3 do 5 ponavljanja.

Vežba 2: LEŽEĆE PREVLAČENJE BUČICE

Želite veće mišiće? Rastegnite ih pa ih onda opteretite. Evo kako. Uradite to! Lezite popreko na klupu, postavite stopala na tlo, savijte kolena i podignite kukove. Uhvatite glavu bučice sa obe ruke i podignite je iznad grudi. Zatim je polako spusite iza glave, a onda povucite napred do početnog položaja. Nastavite tako minut.

Svaki put dodajte 5-10 sekundi sve do serije od 2 minuta.

Vežba 3: RAVNO POVLAČENJE SAJLE

Završna vežba za jačanje leđa. Nagnite se unapred na početku pokreta (za rastezanje mišića); nagnite se unazad na kraju pokreta (za kontrakciju). Uradite to! Uhvatite nathvatom ručicu na mašini sa sajlama. Držite opružene ruke dok povlačite ručicu nadole. Uradite 3 do 5 serija sa 15 do 20 ponavljanja. Odmorite 30 sekundi između serija.

*Najbolje savete o fitnesu, zdravlju, seksu, ishrani, stilu otkrijte na našoj Fejsbuk stranici >>> Men’s Health Srbija

*Zapratite Men’s Health Srbija i na Instagramu >>> https://www.instagram.com/menshealthsrbija/

Pročitajte i  Pull up ili chin up: Kako hvat pri zgibovima utiče na izgradnju mišića
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *