4 vežbe koje će MAKSIMALNO izgraditi vaše grudi - Men`s Health

4 vežbe koje će MAKSIMALNO izgraditi vaše grudi

“Ovaj trening će gurati vaše grudne mišiće do maksimuma”, kaže lični trener i osnivač OPUS Fitness, Dejvid Kingsburi.

“Izvođenje ovih vežbi iz različitih uglova će pomoći da izgradite definisane i simetričnije grudne mišiće”, dodaje Kingsburi.

Pa da počnemo…

Izvodite ove vežbe kao kružni trening. Jednom kad uradite sve, odmorite se tri minuta i ponovite. Uradite 3 kruga.

Vežba 1: BENČ PRES ŠIPKOM
8 ponavljanja, odmor 60 sekundi

Vežba 2: POTISAK BUČICAMA (glava ispod visine tela)
8 ponavljanja, odmor 60 sekundi

Vežba 3: KROSOVER NA MAŠINI S KABLOVIMA
8 ponavljanja, odmor 60 sekundi

Vežba 4: SKLEK S NOGAMA NA KLUPI
do iznemoglosti, odmor 60 sekundi

*Najbolje savete o fitnesu, zdravlju, seksu, ishrani, stilu otkrijte na našoj Fejsbuk stranici >>> Men’s Health Srbija

*Zapratite Men’s Health Srbija i na Instagramu >>> https://www.instagram.com/menshealthsrbija/

Pročitajte i  Jutarnji rituali koji mogu poboljšati vaš izgled
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *