Oblikujte grudi uz pomoć trake sa otporom - Men`s Health

Oblikujte grudi uz pomoć trake sa otporom

Vežbe izvodite jednu za drugom bez odmora, i pokušajte da ih završite u predviđenom roku od 65 sekundi.

SKLEKOVI
Zauzmite uobičajeni položaj za sklekove. Telo treba da bude potpuno pravo, a dlanovi okrenuti prema napred. Spuštajte grudni koš pa ga neposredno pre nego što dodirnete pod ponovo podignite. Probajte da uradite 20 ponavljanja za 15 sekundi. Jedina razlika je u tome što bi trebalo da vam elastična traka ide preko lopatica, a krajevi da vam budu ispod dlanova.

SKLEKOVI S ODSKOKOM
Vežbu radite isto kao i kad radite obične sklekove, samo znatno eksplozivnije. U poslednjoj fazi pokreta probajte da odignete dlanove od poda i pljesnite dlanom o dlan. Zatim dlanove vratite u osnovni položaj i spustite trup. U roku od 10 sekundi treba da uradite 10 ponavljanja. Što nimalo neće biti lako, ali je veoma bitno da se malo rastresete nakon sklekova sa trakom.

NAIZMENIČNI POTISAK S GRUDI STOJEĆI
Pričvrstite srednji deo elastične trake i zategnite je. Zauzmite stabilan položaj tako što ćete levu nogu postaviti malo ispred desne. Desnom rukom simulirajte vežbu potisak s grudi, a zatim isto ponovite i levom rukom. Probajte da u roku od 10 sekundi uradite 10 ponavljanja.

STOJEĆE VESLANJE
Zauzmite položaj na kao u prethodnoj vežbi. Blago savijenih laktova što šire zaveslajte ispred sebe tako da vam se šake dodirnu. Probajte da uradite 10 ponavljanja za 10 sekundi, a zatim zamenite noge.

Pročitajte i  Tesanje sala za četiri nedelje
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *