VIDLJIVI REZULTATI BEZ ŠIPKE: 6 najboljih vežbi za veće ruke - Men`s Health

VIDLJIVI REZULTATI BEZ ŠIPKE: 6 najboljih vežbi za veće ruke

Kod kuće ili u teretani, ove vežbe pokazale su se kao najefikasnije u razvijanju mišića ruke. Pravilnom i redovnom primenom ovih rutina garantujemo da ćete u veoma kratkom roku videti (i osetiti) prve rezultate.

Predstavljamo vam šest najboljih vežbi za mišiće ruke bez korišćenja šipke:

1. SEDEĆI PREGIB BUČICAMA U NADHVATU (DLANOVI PREMA BUTINAMA)

Saznajte: ZAUVEK IH IZBACITE IZ TRENINGA: 4 pokreta koja će upropastiti vaše telo

2. LEŽEĆA TRICEPS EKSTENZIJA BUČICAMA

Pogledajte: Trening koji ćete obožavati: Isklešite trbušnjake za samo 1 minut!

3. SEDEĆI PREGIB BUČICAMA (PODHVAT)

Pogledajte: NAPADNITE MIŠIĆE GORNJEG DELA TELA: 3 varijacije benč presa koje morate da probate

4. POTISAK S RAMENA JEDNORUČNIM TEGOVIMA

Saznajte: IZGRADITE SNAŽNO I MIŠIĆAVO TELO: Najbrži kućni trening za fantastične rezultate

5. ČEKIĆ

6. JEDNORUČNI PREGIB ZGLOBA 

*Najbolje savete o fitnesu, zdravlju, seksu, ishrani, stilu otkrijte na našoj Fejsbuk stranici >>> Men’s Health Srbija

*Zapratite Men’s Health Srbija i na Instagramu >>> https://www.instagram.com/menshealthsrbija/

 

Pročitajte i  5 fitnes navika koje odmah treba da zaboravite
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *