Odbrojavanje do novog tela - Men`s Health

Odbrojavanje do novog tela

Piramidalna šema može uništiti vašu ušteđevinu, ali je kao stvorena za vaš trening, kaže trener Džon Romanielo, vlasnik Roman Fitness Systems iz Njujorka. Njegova omiljena – opadajuća piramida ili uspešne serije vežbi koje se izvode sa smanjivanjem ponavljanja i bez pauze. “To je odličan način da brže zamorite mišiće i uradite više za kraće vreme“, kaže on. Ali piramide nisu za one sa slabim srcem “Zamorićete celo telo“, upozorava on, “ali će se to isplatiti kroz više mišićne mase i brži metabolizam“.

URADITE TO
Sprovedite vežbe u svakoj rundi kao superseriju (dve vežbe jedna za drugom bez pauze). Počnite sa 8 ponavljanja svake vežbe i u svakoj uspešnoj superseriji uradite jedno ponavljanje manje. Odmorite 90 sekundi i ponovite još jednu rundu. Suviše teško Uradite po jednom obe runde, a onda probajte opet, izvlačeći koliko možete iz svake.

RUNDA 1
Mrtvo dizanje sa opruženim nogama + veslanje bučicama
Superserija 8
Ponavljanja u serijama 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1

RUNDA 2
Sklek + čučanj sa skokom
Superserija 8
Ponavljanja u serijama 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1

MRTVO DIZANJE BUĆICA SA OPRUŽENIM NOGAMA
U stojećem stavu držite par bučica ispred butina, sa stopalima u širini kukova i kolenima blago savijenim. Savijte se napred u kukovima, spuštajući trup dok ne bude skoro paralelan sa tlom. Zaustavite se i vratite u početni položaj.

VESLANJE BUĆICE
Držeći dve bučice, savijte kukove i kolena i spuštajte trup dok ne bude gotovo paralelan sa tlom (opružite ruke). Zatim savijte laktove i povucite bučice ka sebi. Posle kratke pauze, polako spustite bučice.

SKLEK
Spustite se “na sve četiri“ i postavite šake na tlo malo šire od širine ramena. Opružite ruke i noge. Spuštajte zatim telo dok grudi skoro na dodirnu tlo. Posle kratke pauze, potisnite se na gore što brže možete.

Pročitajte i  Vežbanje pod temperaturom: Evo šta savetuju stručnjaci

ČUČANJ SA SKOKOM
Postavite prste iza glave i povucite laktove nazad tako da su u liniji sa telom. Čučnite, a onda eksplozivno skočite što više možete. Kada doskočite, odmah čučnite i ponovo skočite.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *