ODMAH IH UBACITE U TRENING: 3 varijacije mrtvog dizanja koje će usavršiti vašu formu - Men`s Health

ODMAH IH UBACITE U TRENING: 3 varijacije mrtvog dizanja koje će usavršiti vašu formu

Mrtvo dizanje je jedna od osnovnih vežbi koja pogađa sve mišićne grupe, a uz sitne promene možete dodatno unaprediti svoju formu. 

Kao i u slučaju drugih vežbi nakon nekog vremena dolazi do zamora, pa su nam zato u treningu potrebne neke promene.

Kada govorimo o mrtvom dizanju uz pomoć nekoliko varijacija možete osvežiti svoj trening, i što je još važnije – dodatno ojačati velike mišićne grupe.

Mrtvo dizanje trap bar šipkom: najefikasniji način da izvajate mišiće!

MRTVO DIZANJE ŠIROKIM HVATOM

Postavite se u raskoračni stav kao kad radite tradicionalno mrtvo dizanje samo što ćete šipku uhvatiti u vrlo širokom hvatu.

Snažno uhvatite šipku, spustite kukove nadole, izbacite grudi i sve vreme pokreta držite leđa u pravom položaju.

Podignite opterećenje tako što ćete izbaciti kukove. Ovom varijacijom mrtvog dizanja pogodićete mišiće gornjeg dela leđa, posebno trapeza.

SUMO MRTVO DIZANJE

Stavite vaša stopala nekoliko centimetara ispred šipke u širokom raskoračnom stavu. Šake bi trebalo da budu na sredini glatkog dela šipke.

Spustite zadnjicu i uhvatite šipku rukama između vaših nogu. Inicirajte pokret tako što ćete podizati teret sa poda vodeći računa da ne dođe do hiperekstenzije donjeg dela leđa.

U poređenju sa klasičnim mrtvim dizanjem, sumo varijacija mnogo više aktivira aduktore nogu, mišiće gluteusa i donjeg dela leđa.

Kako da usavršite 3 najvažnije vežbe: mrtvo dizanje, benč pres i čučanj!

RUMUNSKO MRTVO DIZANJE

Uhvatite šipku u hvatu malo većem od širine vaših ramena. Ovu vežbu započnite tako što ćete podići teg na mesto između stopala i kolena i u predelu kukova podizati se iz te pozicije.

Vrlo je važno da vam leđa tokom čitave vežbe budu prava. Rumunsko mrtvo dizanje je posebno korisno za jačanje tetiva i ligamenata. Za ovu vežbu je specifično da razvija ekscentričnu snagu pa je vrlo moguće da ćete sledećeg jutra nakon treninga osećati upalu mišića.

Pročitajte i  Poboljšajte svoju izdržljivost

D.R.

Zapratite Men’s Health Srbija i na Instagramu >>> https://www.instagram.com/menshealthsrbija/

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *