PRESTANITE S IZGOVORIMA: 10 fitnes odluka koje će vam pomoći da izgradite najbolju verziju sebe - Men`s Health

PRESTANITE S IZGOVORIMA: 10 fitnes odluka koje će vam pomoći da izgradite najbolju verziju sebe

Kako se bliži kraj godine, veliki broj ljudi donosi novogodišnje odluke. Neki od njih odluče da će više raditi, dok drugi reše da će, recimo smanjiti konzumiranje alkohola.

Na vrhu liste tih je naravno i odluka da konačno krenemo (ozbiljno) da treniramo.

Ovo je lista od 10 potencijalnih fitnes odluka pre nove 2017. godine.

POČETAK OD NULE

Svaki početak je težak, a posebno u slučaju kada se spremate za fizičku transformaciju tela. Za sam početak krenite sa šetnjama koje će kod vas stvoriti određene navike. U isto vreme počnite sa kreiranjem planova kada, kako i gde ćete trenirati. Kada napravite strategiju, hrabro krenite treninzima u susret i nikako nemojte odustajati nakon prve prepreke.

Pogledajte i Koliko serija i ponavljanja bi trebalo da radite?

KARDIO

Kada krenete sa treninzima u teretani nemojte da zapostavljate kardio program. Pored vežbi sa tegovima u svoj trening implementirajte kardio program na mašinama u vremenu od 10 do 15 minuta na kraju treninga. Trake za trčanje u biomehaničkom smislu su veoma slične trčanju na otvorenom i mogu biti odlična priprema ukoliko želite da steknete kondiciju. Tu su i eliptički trenažeri koji će aktivirati svaki mišić na vašem telu.

POSTANITE JAČI

Svaki vežbač koji trenira uvek misli da može da bude još jači. Da biste postali jak muškarac potrebno je da stvorite dobre temelje i bazu koja će vam pomoći da vremenom napredujete. Da biste naučili pravilnu tehniku i izbegli eventualne povrede ne bi bilo loše da na neko vreme angažujete ličnog trenera koji će vam u tome pomoći.

Ešton Iton: 9 fitnes tajni najspremnijeg sportiste na svetu

TRENIRAJTE ČEŠĆE

Uz pomoć učestalijih treninga ne samo da ćete brže podići svoju formu, već će veliku korist imati i vaše zdravlje. Vremenom ćete zavoleti fizičku aktivnost koja će postati vaša navika. Ako trenirate kasnije tokom dana, može se dogiti da poželite da vežbate i tokom jutarnjih sati, što će biti vrlo korisno za vaš organizam jer ćete duplirati vreme u kojem trenirate. Ukoliko trenirate isključivo vikendom, trebate se skoncentrisati kako da ubacite vežbe svih mišićnih grupa i da osmislite program koji će to implementirati u samo dva dana.

TRENIRAJTE S VIŠE INTENZITETA

Povećanje intenziteta možete postići kroz različite forme. Od kardio programa koji će vam pomoći da izgradite postojanu formu, pa sve do treninga intervala koji će povećati vašu brzinu i sveukupne sposobnosti. Iz perspektive dizanja tegova to znači veći broj ponavljanja, veći broj serija, manje pauze i veće težine koje ćete dizati.

Otkrijte i Trening koji će vam spržiti masne naslage za samo 12 minuta

DUŽI TRENINZI

Pročitajte i  Njegovo visočanstvo CROSSFIT: Program koji možete da radite i kod kuće

Važan deo uspeha ovakvog načina treniranja leži i dobrom planiranju. Potrebno je da prilagodite svoje dnevne obaveze tako da imate najmanje 50 minuta za kvalitetan trening. Drugi deo plana podrazumeva izradu ozbiljnog programa koji zbog intenziteta i dužine neće kod vas izazvati upale i moguće povrede.

UBACITE NOVE VEŽBE

Ako želite da isprobate nove vežbe u teretani, pametno je za pomoć pitate stručne instruktore. Kvalifikovani fitnes treneri će vas naučiti pravilnoj tehnici, a to je posebno važno u slučaju vežbi sa tegovima i ketlbelom. Ukoliko želite drastičnu promenu treninga razgovarajte sa ljudima iz fitnes sveta ili pretražite internet da biste pokupili neke nove ideje.

Gym time: Kada je idealno doba dana za trening?

PROMENITE RUTINU

Za početak, morate znati da promena rutine dizanja tegova nije nužna i da je krilatica “mišićna konfuzija” samo običan mit. Najčešći razlog promene rutine kod većine vežbača je dosada u koju se zapada zbog dugog izvođenja istog programa. To u praksi znači da bi trebalo da prilagodite novu rutinu dizanja tegova kako biste popravili druge karakteristike svog tela. Na početku treba da otkrijete koje vam to aktivnosti najviše odgovaraju i u kom ste sportu dobri. Da li je to možda skijanje ili neki sport sa loptom, ili su to borilački sportovi ili biciklizam. Kada to otkrijete te aktivnosti ubacite u zajednički program sa treninzima u teretani.

BUDITE SPREMNI ZA TRKU

Trčanje je vrlo zdrava sportska aktivnost, ali isto tako zahteva dobru kondiciju. Za početak vaš cilj bi trebalo da bude trka na distanci od 5 kilometara. Da biste se pokrenuli i motivisali se, najbolja opcija je da se pridružite nekoj grupi koje već trči. Ako ste ambiciozni i želite da trčite veće distance ili da postignete brža vremena, biće vam potrebna pomoć trenera koji će vas naučiti pravilnoj tehnici disanja i trčanja.

Saznajte i Koliko puta sedmično dizati tegove?

MOĆNI TRBUŠNJACI

Ovo je jedna od najzahtevnijih fitnes odluka koje možete da donesete. Motivacija je jedan od ključnih elemenata u slučaju sticanja impozantnih trbušnjaka. Moraćete da promenite svoje navike u ishrani,  a zatim krenuti sa oblikovanjem ove mišićne grupe. Trbušnjaci su jedan od najteže ostvarivih ciljeva, ali kada dostignete svoj steći ćete samopouzdanje, a i vaše prisustvo na plaži biće više nego zapaženo.

D.R.

*Najbolje savete o fitnesu, zdravlju, seksu, ishrani, stilu otkrijte na našoj Fejsbuk stranici >>> Men’s Health Srbija

*Zapratite Men’s Health Srbija i na Instagramu >>> https://www.instagram.com/menshealthsrbija/


Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *