Pliometrija za snagu - Men`s Health

Pliometrija za snagu

ŠTA SU PLIOMETRIJSKE VEŽBE?
Pliometrijske vežbe (eksplozivan pregib ruke i odmah potom ispravljanje), naročito u kombinaciji sa tegovima, povećavaju snagu ramenih mišića što u praksi znači snažniji zamah, udarac, odnosno izbačaj.

VEŽBA
Istraživači sa Univerziteta Viskonsin ustanovili su da šestonedeljni pliometrijski trening povećava snagu ruku i ramena čak za 14 odsto. Autor studije, dr Tomas Kernozek, preporučuje sledeću vežbu za jačanje zadnjeg dela ramena, rotacione manžetne i tricepse: stanite pored zida, okrenuti prema njemu desnom stranom tela. Zgrčenom desnom rukom, koja je ispred vašeg levog ramena, sa šakom okrenutom prema napred, držite lakšu pliometrijsku lopticu (manje gumene lopte prečnika 19 centimetara, različite težine). Prilikom ispravljanja ruke, bacite loptu prema zidu, uhvatite je i vratite ruku u početni položaj. Nakon serije od 15 ponavljanja, okrenite se na drugu stranu i uradite vežbu i levom rukom.

Ukoliko želite da saznate više o pliometriji, kliknite ovde.

Pročitajte i  6 fitnes testova
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *