Kako da jednu od najboljih vežbi svih vremena za sagorevanje naslaga učinite još efikasnijom? - Men`s Health

Kako da jednu od najboljih vežbi svih vremena za sagorevanje naslaga učinite još efikasnijom?

Fitnes direktor Men’s Health-a Bi Džej Gadur skejterski skok ubraja u svoje omiljene vežbe za sagorevanje masnih naslaga.

Ova vežba ne topi samo masne naslage, već i poboljšava vašu atletsku spremnost, kolena i ojačava gluteus.

Saznajte i 5 najboljih treninga koji će spržiti salo i izgraditi mišiće

Kada tako efikasnoj vežbi dodate malu elastičnu traku iznad kolena, vi je bukvalno stavljate na steroide.

U ovoj varijaciji vežbe je potrebno da koristite gluteus kako biste se oduprli otporu trake i skakali s jedne na drugu stranu.

Verujte nam kad vam kažemo da ćete osetiti kako vam mišići gore već nakon nekoliko ponavljanja.

Radite ovu vežbu u trajanju od 30 sekundi, pa onda isto toliko odmarajte. Uradite 5 do 10 rundi vežbe.

Saznajte i Trening koji će vam spržiti masne naslage za samo 12 minuta

Ubacite ovu vežbu u kardio trening ili kao finišer za sagorevanje masnih naslaga i ubrzo ćete uvidete impresivne rezultate.

Pogledajte video:

Pročitajte i  Spremni za proleće: 6 vežbi koje će transformisati vaše telo
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *