Fitnes tajne Džastina Teroa: 4 vežbe koje sagorevaju masti i grade mišiće - Men`s Health

Fitnes tajne Džastina Teroa: 4 vežbe koje sagorevaju masti i grade mišiće

Isklešite telo bez masnih naslaga zahvaljujući fitnes planu Teroa, koji se ovog meseca našao na naslovnoj strani britanskog Men’s Health-a

Želite da osvežite svoj trening?

Ove vežbe šipkom i drugi pokreti su izgradili blokove mišića na telu Džastina Teroa.

Otkrijte i Najbolje fitnes tajne Džejsona Stejtama

Ovog puta vam otkrivamo trening njegovog ličnog trenera Džejsona Volša, koji angažuje sve glavne mišićne grupe i pomaže vam da isklešete telo što brže i bolje.

Vežba 1: POTISAK KETLBELOM
3 serije, 10 ponavljanja

Vežba 2: FARMEROV HOD
3 serije, 30 sekundi

Vežba 3: PREDNJI ČUČANJ
3 serije, 8 ponavljanja

Urbani njujorški look: Kako da iskopirate stil Džastina Teroa?

Vežba 4: ZGIB U L POLOŽAJU
3 serije, 8-10 ponavljanja

Pročitajte i  Uradite više sklekova nego ikada pre
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *