Savršeno izvođenje - Men`s Health

Savršeno izvođenje

Kod potiska s grudi angažovan je pretežno gornji deo grudi, a učestvuju i prednji deltoidni mišići, troglavi mišić nadlaktice i prednji nazubljeni mišić (mali ali veoma važan mišić koji pomera lopatice). Ovu vežbu obično dodajemo posle potiska šipke s grudi na horizontalnom benču.

ŠTA DA RADITE?
Uradite tri serije sa osam do deset ponavljanja što je dovoljno za izgradnju većih grudnih mišića. Česta greška je suviše veliki nagib benča. Kod nagiba većeg od 60 stepeni opterećenje prelazi na ramene mišiće. Druga česta greška je suviše nisko spuštanje bučica. Ne radite to, s obzirom na to da je takvo izvođenje veoma stresno za rameni zglob. Bučice spuštajte samo do visine ramena, a laktovi i zapešća treba da budu u istoj ravni sa njima.

SAVETI
Uhvatite bučice, smestite se na kosi benč, stopala stabilno položite na pod. Donji deo leđa treba da je čvrsto naslonjen na benč.

Bučice blagim polukružnim pokretom podignite naviše, iznad grudi. Pokret se završava kada su bučice udaljene jedna od druge oko 5 cm. Izbegavajte sudaranje bučica jer biste bukom koju time proizvodite samo nepotrebno uznemiravali ostale vežbače. Neposredno pred kraj ovog pokreta, dodatno zategnite grudne mišiće.

Na kraju bučice kontrolisanim, blagim polukružnim pokretom vratite u početni položaj.a laktovi i zapešća treba da budu u istoj ravni sa njima.

Pročitajte i  Kreatin: kada se koristi i na koji način?
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *