Najbolji 45-minutni trening za biceps: 5 vežbi za ruke kakve oduvek želeli - Men`s Health

Najbolji 45-minutni trening za biceps: 5 vežbi za ruke kakve oduvek želeli

Muškarci su fascinirani snažnim bicepsima već vekovima. Još od vremena starih Grka, Rimljana i Vikinga, muškarci žele da imaju mišiće ruke na kojima će im mnogi zavideti.
Snažne i mišićave ruke predstavljene su kao simbol muževnosti,a novu renesansu su doživele krajem 1970-ih i 1980-ih godina probojom bodibildinga.

U današnje vreme fascinacija snažnim bicepsima dostigla je svoj maksimum, pa su brojni trening principi osmišljeni da bi pogodili ovaj deo tela.

Kako do jačih bicepsa: Tehnika “21s” za veću mišićnu masu

Ovaj trening program je osmišljen kako bi nabacio masu na mišiće bicepsa.

Vežbe izvodite u 3 serije od 8 do 10 ponavljanja sa pauzama od 90 do 120 sekundi između serija.

Povećavajte težine za 5 kilograma u svakoj seriji.

Za bolji efekat, pravite pauze od najmanje dva dana pre sledećeg treninga.

Vežba 1: PREGIB ŠIPKOM U STOJEĆEM POLOŽAJU

Vežba 2: BICEPS PREGIB BUČICAMA NA KOSOM BENČU

Pogledajte i Napredujte brže uz pomoć 10 najboljih “muških” vežbi!

Vežba 3: PREACHER PREGIB

Vežba 4: STOJEĆI KONCENTRACIONI PREGIB

Veće i snažnije ruke za 5 minuta: dve vežbe za čelične mišiće

Vežba 5: ČEKIĆ PREGIB

D.R.

Pročitajte i  Vežbanje (ne) povećava vašu inteligenciju?
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *