Bolesni ste? Ova 3 trika će vam pomoći da zadržite mišićnu masu! - Men`s Health

Bolesni ste? Ova 3 trika će vam pomoći da zadržite mišićnu masu!

Taman ste uhvatili zalet i ušli u ozbiljan ritam treninga kad vas je uhvatio virus koji je prvo započeo upalom grla, a potom i visokom temperaturom. 

Plašite se da će vam se mišićna masa izgubiti i da će sati i sati mukotrpnog vežbanja pasti u vodu? Pomažemo vam da zadržite mišiće sledećim trikovima:

HIDRATACIJA

Ako imate visoku temperaturu morate da pijete puno tečnosti. Čak i dok odmarate i niste fizički aktivni vaše telo gubi tečnost. Unošenjem tečnosti sprečićete moguću dehidrataciju, a i vaši mišići će vam biti zahvalni.

Saznajte i 3 jednostavna trika za dobijanje mišićne mase

Nedavna studija objavljena u magazinu Biochemistry Journal otkrila je da manjak tečnosti u organizmu uzrokuje smanjivanje ćelija što uzrokuje razlaganje proteina u mišićima. Lekari preporučuju unos tečnosti u količinama koje će nam na duži period utoliti žeđ. Ukoliko se obilno znojite ili imate osećaj mučnine probajte sa napicima koji sadrže glukozu i elektrolite.

UNOSITE VIŠE KALORIJA

U trenucima bolesti svi znamo da nam je poslednja stvar na pameti hrana i često se dešava da usled manjke apetite za vreme ležanja u krevetu i lečenja prehlade izgubimo neki kilogram.

Ali u svakom slučaju pokušajte da zadržite unos hrane, jer naše telo uvek troši kalorije. U normalnim okolnostima naše telo uglavnom troši kalorije koje su kombinacija masti i ugljenih hidrata kako bi proizvodilo energiju. Zato ukoliko ne jedete, i to potraje neko vreme, vaše telo će naglo gubiti proteine što će najviše uticati na razgradnju mišića.

Uzimajte meku hranu poput hleba, voća i jogurta, a da biste održali kalorije unosite bogate šejkove i supe od povrća. Ne zaboravite i na unos proteina, jer upravo taj nutrijent jača imunitet tela, pa se preporučuju namirnice koje se lako vare poput ćuretine, sira i jogurta.

Pročitajte i  Idealan kardio za mršavljenje

Kombinacije za transformacije: 5 treninga za čistu mišićnu masu

DOSTA SNA

San je veoma važan u oporavku tela, a studije su pokazale da smanjuje rizik od dijabetesa, gojaznosti i srčanih problema. Kvalitetan san jača naš imunološki sistem, posebno u slučaju različitih infekcija. Tokom sna trošimo manje energije, pa je naše telo spremnije da se bori sa različitim virusima.

Manjak postojanog odmora aktivira rad kortizola- hormona stresa koji negativno utiče na bela krvna zrnca, uzrokuje stvaranje masnih naslaga u abdominalnoj regiji, slabi naše kosti i razgrađuje sintezu proteina u mišićima.

D.R.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *