Jače noge bez tegova: 2 najbolje vežbe za nadmoćne mišiće - Men`s Health

Jače noge bez tegova: 2 najbolje vežbe za nadmoćne mišiće

“Ako stvarno želite da imate jake noge, trenirajte kao žene”, ovo je mišljenje fitnes trenera iz najpoznatijeg lanca teretana na svetu Golds Gym Džeja Kardiela koji ima ogromno iskustvo u polju promene navika kod vežbača.

“Muškarci treniraju zbog estetskih, a žene zbog praktičnih razloga. Zbog toga pripadnice lepšeg pola rade izbalansiranije vežbe poput pilatesa i joge”, kaže Kardielo.

Kada je cilj treninga isključivo estetske prirode postoje velike šanse za sticanje raznih povreda. Uzrok tome je preforsiranost u treningu kao posledica želje da što brže napredujemo i svetu pokažemo svoje moćno telo.

Za celo telo: Najteži trening šipkom ikada!

Prema rečima Kardiela, trenera koji je između ostalog sarađivao i sa poznatim NBA košarkašem Kevinom Lavom, muškarci bi pre svega trebalo da se fokusiraju na funkcionalne metode treninga koji aktiviraju mišiće čitavog tela i popravljaju balans tela.

ZAGREVANJE

KRUŽENJE RUKAMA

Ispružite ruke i počnite sa malim kružnim pokretima unapred i unazad. Postepeno povećavajte i smanjujte veličinu kružnih pokreta. Zatim kružite rukama 30 sekundi dok neizmenično podižete kolena u mestu.

Umesto zadnjeg čučnja: Trening jednom nogom za neustrašivost

ZAMAH RUKAMA

Ruke stavite pored tela, a zatim ih podižite ispred tela u pokretu zamaha. Tokom pokreta menjajte sam tempo izvođenja vežbe.

SOLDIER WALK

Pomerajte ruke gore dole oko 30 sekundi dok sve vreme marširate sa podignutim kolenima.

3 serije, 30 sekundi svake od sledeće tri vežbe:

  •  Jumping jacks
  •  Preskakanje konopca
  •  Čučnjevi bez tegova

TRENING

Vežba 1: ČUČNJEVI NA JEDNOJ NOZI
1-3 serije, 15 ponavljanja po svakoj nozi

Vežba 2: STEP UP
2 serije, 15 ponavljanja po svakoj nozi

D.R.

Pročitajte i  Brzi kao Bolt
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *