Fitnes trikovi za najspremnije: Kako da uradite 100 sklekova bez pauze? - Men`s Health

Fitnes trikovi za najspremnije: Kako da uradite 100 sklekova bez pauze?

Sklekovi su možda i najbolja vežba za izgradnju grudi, ramena i ruku i ništa neće toliko jasno pokazati vašu snagu i izdržljivost od urađenih 100 sklekova bez pauze.

Da biste ostvarili taj plan, izračunajte koliki broj sklekova možete uraditi u trenutnoj formi odnosno koji je vaš maksimum.

Na svake dve nedelje uzmite dva dana slobodno, a onda ponovo testirajte svoj maksimum.

2.200 sklekova za 60 minuta: Australijanac u 50. godini oborio Ginisov rekord u sklekovima

PRVI TRENING

PONEDELJAK, SREDA, PETAK

Radite četiri serije sa vašim maksimumom, bez obzira koliko vam je vremena potrebno. Sasvim je normalno da u sledećim serijama radite sklekove sa manjim intenzitetom, zbog prethodnih napora.

Za čelično telo: Najbolje varijacije skleka

DRUGI TRENING

UTORAK, ČETVRTAK, SUBOTA

Podesite alarm koji će vas obaveštavati pet puta dnevno (na svaka dva do tri sata). Svaki put kada se oglasi alarm, spustite se na podlogu i uradite dve serije sklekova.

Prvu seriju radite sa vašim maksimalnim brojem ponavljanja.

Napravite pauzu od 45 sekundi, a zatim pređite na drugu seriju u kojoj ćete ponovo pokušati uraditi što veći broj ponavljanja.

Pročitajte i 333 sklekova dnevno za čelično telo 

D.R.

Pročitajte i  Pločice za fajt
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *