Fitnes tajne „bronzanog bombardera“: Kako trenira Diontej Vajlder? - Men`s Health

Fitnes tajne „bronzanog bombardera“: Kako trenira Diontej Vajlder?

FANTASTIČNA GENETIKA

Sa visinom od 201 centimetra, 106 kilograma mišićne mase i rasponom ruku od čak 211 cantimetara on predstavlja savršen primer genetske preodređenosti za vrhunski sport.

Svojim ponašanjem i pojavom Vajlder izgleda kao holivudski ideal šampiona koga obožava veliki broj ljudi.

Pažnju na sebe je privukao u leto 2008. godine kada je na Olimpijskim igrama u Pekingu osvojio bronzanu medalju, a upravo zbog toga je dobio nadimak po kome ga mnogi znaju Bronzani bombarder. Trenutni skor mu je 37-0 uz neverovatnih 36 nokauta.

Pogledajte i 9 stvari koje niste znali o Muhamedu Aliju

VAJLDER: NOVA ENERGIJA U SVETU BOKSA

U svet boksa je uneo neku novu energiju, a bokserski stručnjaci ga opisuju kao borca stare pomalo zaboravljene škole. I njegov sam režim treninga je zasnovan na tradicionalnim principima koje čine bokserski treninzi i sirova kodicija.

KAKO IZGLEDAJU NJEGOVI TRENINZI?

On preferira treninge u bazenu jer su umerenog intenziteta i omogućuju ključan otpor tokom pokreta. Tokom vežbi u bazenu on nosi spravu koja se zove aquajogger i koje ne dozvoljava da vežbač potone.

Radi sprinteve u mestu, boksersku tehniku udaranja i tradicionalno isplivavanje krugova.

Njegov dugogodišnji trener Piter Kuri mu stavlja šlaufe na noge i rukavice za plivanje kako bi stvorio dodatni otpor telu u vodi.

“Kada uđemo u bazen, dosta radimo na vežbama koje ga drže izduženim, a fleksibilnim. Tu su i pokreti koji mobilišu ramena i zglobove i uz pomoć kojih bokseri mogu efikasnije da napadaju protivnika u ringu”, dodaje poznati trener.

Kako da izgradite telo Entonija Džošue: 7 brutalnih vežbi za telo boksera!

Vajlder izbegava preintenzivne treninge u teretani, pre svega u razvoju snage jer na taj način, kako on sam priznaje, gubi dragocenu mobilnost tela.

Pročitajte i  Ovo su ključna pravila kriketa

TRENING U TERETANI

Trening u teretani započinje trčanjem na traci, a u slučaju visokointenzivnih kardio treninga on bira džoging po pesku.

Najteži trening podrazumeva istrčavanje 30 sprinteva od 30 sekundi sa pauzama od 30 sekundi između ponavljanja.

Još jedan segment na koji Vajlder obraća veliku pažnju je i balans tela koji je jedan od najvažnijih stvari u sportu. Ovaj segment on vežba tako što nosi prsluk sa tegovima dok stoji na bosu lopti.

Da bi dodatno ojačao jezgro radi i varijacije na jednoj nozi uz hvatanje medicinke iz različitih uglova.

Najteža rutina Vajlderovog treninga je vežba u kojoj nosi prsluk sa tegovima od 11 kilograma, u rukama drži bučice od 20 kilograma i tako radi 21 hodajući iskorak. Vreme vežbe je ograničeno na tri minuta jer se tako simulira dužina trajanja jedne runde u boksu.

Saznajte i 10 najvećih boksera svih vremena

DA LI ĆE NASTAVITI NIZ SJAJNIH POBEDA?

Iako je njegov trenutni skor izvanredan, svi sa nestrpljenjem očekuju njegove duele sa šampionima iz drugih organizacija, poput Vladimira Klička.

Njihovi dueli bi mogli označiti novu prekretnicu boksa u teškoj kategoriji i stvoriti rivalstvo koje je neophodno ovom sportu.

D.R.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *