Za leđa o kakvima sanjate: 4 sjajne vežbe za moćan trapez - Men`s Health

Za leđa o kakvima sanjate: 4 sjajne vežbe za moćan trapez

Izgradnja snažnih mišića trapeza je neophodna ukoliko želite simetričan oblik gornjeg dela tela. Da bi se ovi mišići oblikovali potrebno je da ih radite uz pomoć izolacionih vežbi i brojnih varijacija kako biste aktivirali svaki deo trapeza.

Gornji mišići trapeza se najčešće vežbaju uz pokrete podizanja ramena, kroz vežbe sleganja i uspravnog veslanja sa šipkom. Srednji trapez se najbolje oblikuje uz vežbe koje podrazumevaju skupljanje lopatica dok se donji delovi ovog mišića radi razvlačenjem lopatica dok su ruke u pravom i krutom položaju.

 

VEŽBE

Vežba 1: SLEGANJE RAMENIMA ŠIPKOM

4 serije, 12-15 ponavljanja

Savet: Ova vežba se takođe može raditi sa šipkom iza leđa, na smit mašini ili specijalizovanoj spravi za sleganje ramenima.

Pogledajte i Vežba za trapez na smit mašini

Vežba 2: LATERALNO LETENJE U PRETKLONU

3 serije, 10-12 ponavljanja

Vežba 3: FACE PULL

4 serije, 15 ponavljanja

Savet: Kada tižete veće težine radeći ovu vežbu jednu nogu izbacite napred da biste ostvarili što bolji oslonac tela.

Saznajte i 4 najbolje vežbe za veliki i snažan trapez

Vežba 4: SLEGANJE RAMENIMA NA MAŠINI ZA LISTOVE

4 serije, 12-15 ponavljanja

D.R.

Pročitajte i  5 najboljih vežbi za vaša ramena
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *