Sprintom do moćnih trbušnjaka: Evo kako da trčanjem izvajate čelično jezgro - Men`s Health

Sprintom do moćnih trbušnjaka: Evo kako da trčanjem izvajate čelično jezgro

FUNKCIJA TRBUŠNJAKA

Trbušni mišići se sastoje od poprečnih, ravnih, spoljnih kosih i unutrašnjih kosih mišića. Ravni mišići stomaka se prostiru od karlice do donjih delova grudi, dok se kosi trbušni mišići prostiru dijagonalno prema sredini tela.

Poprečni mišići leže ispod unutrašnjih kosih mišića i kruže oko abdomena. Dok trčite u sprintu, svi ovi mišići se aktiviraju, a oni su važni i zbog podrške kičmenom stubu.

Pogledajte Trening za olimpijsku snagu i brzinu koji prži masne naslage 

AKTIVACIJA DRUGIH MIŠIĆA

Trbušnjaci imaju ulogu stabilizatora tokom sprinta. Ostali mišići donjeg dela tela učestvuju u pokretu kao primarni pokretači.

Veliki pritisak tokom pokreta je i na gluteusu koji se aktivira usred rada kukova. Zadnja loža je takođe angažovana tokom savijanja nogu. Kvadriceps ima ulogu podrške kolenima tokom trčanja i promene pravca.

Saznajte  Škola brzine

DOBRA FORMA ZA BOLJE REZULTATE

Da biste maksimalno iskoristili efekte sprinta na vaše trbušnjake, potrebno je da budete u dobroj formi. Uvek gledajte unapred, držite ramena ispravljena i pravilno spuštajte stopala na podlogu tokom samog trčanja. Pomerajte ruke u laganom i koncentrisanom pokretu.

TAJNA SPRINTEVA

Dok radite sprinterska istrčavanja, kombinujte ih u različitom tempu, od umerenog do maksimalnog. Postoji pravilo da ukoliko trčite sprint od 15 sekundi uzmete pauzu od 30 sekundi.

Da biste dodatno aktivirali trbušnjake preporučuju se sprintevi uz brdo, a ako niste ljubitelj trčanja postoje i druge kardio alternative u vidu eliptičnih trenažera, preskakanja užeta i veslanja.

Otkrijte  7 pokreta koji će spržiti masne naslage s donjeg stomaka

Sprintevi su vrlo intenzivni i zahtevaju dobro zdravstveno stanje vežbača. Upravo zato se pre ovih zahtevnih treninga preporučuje odlazak na sistematski pregled. Počnite sa kraćim sprintevima i manjim brojem ponavljanja a zatim postepeno povećavajte brojke kako biste postigli zadovoljavajuću formu.

Pročitajte i  Brutalna vežba za isklesane trbušnjake


D.R.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *