Vaterpolo trening za celo telo: Ovako se gradi figura zbog koje se devojakama vrti u glavi - Men`s Health

Vaterpolo trening za celo telo: Ovako se gradi figura zbog koje se devojakama vrti u glavi

Da biste bili uspešni u vaterpolu, morate biti multitalentovani. S jedne strane, morate da se nosite sa protivnikom, a s druge sve vreme se morate održavati iznad vode i menjate pravac plivanja. Izvođenje svih ovih elemenata zahteva ne samo koordinaciju pokreta, već i ozbiljnu snagu tela.

Olimpijski stil: Kako treniraju vrhunski vaterpolisti?

TRENING SNAGE

Iako treninzi snage u vaterpolu ne zahtevaju dodatan otpor, same vežbe su vrlo zahtevne. I dok se čista snaga najbolje stiče dizanjem većih težina, u slučaju vaterpola akcenat se stavlja na mišićnu izdržljivost i kombinaciju vežbi sa opterećenjem. Sam program se zasniva na bazičnim vežbama, poput čučnjeva, povlačenja i potisaka. Profesionalni vaterpolisti treninge snage po pravilu rade kroz piramidalni princip rada. Prvo rade pet ponavljanja čučnjeva i povlačenja, a nakon toga deset pa sve do broja 25.

Vežbaj kao živa legenda: Kako trenira Rajan Lohti?

TRENING ZA NOGE

Snažne noge su osnova za uspešno igranje vaterpola. Treninzi snage u umerenom intenzitetu sa velikim brojem ponavljanja najbolje grade mišićnu izdržljivost. U pripremnom periodu vaterpolistima se savetuje vožnja bicikla i trčanje uz stepenice kao dodatak vaterpolo treninzima.

PLIVAČKI TRENING

Vaterpolo zahteva brze plivačke sprinteve pa se upravo zato prepručuju treninzi intervala. Stručnjaci preporučuju kratke sprinteve od 12,5 metara u slobodno stilu, kao i nezaobilaznu vaterpolo tehniku eggbeater kick, koja podrazumeva rotacione pokrete nogu u vodi.

Program otprilike izgleda ovako: 50 metara plivanja slobodnim stilom, 12,5 metara brzog sprinta i 20 sekundi eggbeater kick pokreta. Tu su i neizostavni šuterski treninzi sa svake pozicije perimetra.

Da bi se stekla veća snaga šuta, praktikuju se treninzi medicinkom koja služi kao vaterpolo lopta.

Brutalnih 500 ponavljanja: 4 vežbe koje će vaše noge pretvoriti u čelik!

D.R.

Pročitajte i  Bez preskakanja, molimo: 4 važna razloga da redovno trenirate noge
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *