Isprobajte je odmah: Moćna vežba za čvršće mišiće jezgra i ramena - Men`s Health

Isprobajte je odmah: Moćna vežba za čvršće mišiće jezgra i ramena

Bi Džej Gadur nam ovog puta predstavlja fenomenalnu vežbu, koja će vam pomoći da istegnete leđne mišiće, ali i da ojačate mišiće jezgra i ramena.

PLIOMETRIJSKI SKLEK + HODANJE RUKAMA

U pitanju je kombinacija pliometrijskog skleka i vežbe hodanja rukama. 

Pliometrijske vežbe: Bolji rezultati za manje vreme 

Budući da je reč o pliometrijskoj vežbi, trebalo bi da vam laktovi budu sve vreme blago savijeni. Na taj način smanjićete pritisak na laktove, aktivirati mišiće ramena i smanjiti rizik od povreda.

Dajte ovoj vežbi šansu tokom sledećeg treninga.

Radite vežbu sa tri serije od po 30 do 60 sekundi ili je ubacite kao deo kružnog treninga za gornji deo tela ili jezgro.

Pogledajte i Kratak eksplozivni trening za jače jezgro

D.R.

Pročitajte i  6 prednosti vežbanja bučicom
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *