Kako do jačih mišića gluteusa? Tajna se krije u OVOJ vežbi! - Men`s Health

Kako do jačih mišića gluteusa? Tajna se krije u OVOJ vežbi!

Potisak kukova se smatra najboljom vežbom za aktiviranje gluteusa, smatra Bret Kontreras, sportski biomehaničar koji je u svetu fitnesa poznat i kao Glute boz.

Ukoliko već ne izvodite ovaj pokret, vreme je da to ispravite: većina muškaraca ima slabe mišiće gluteusa, koje treniraju sedeći u stolici, kolima ili fotelji.

Jednom kada budete savladali osnovnu verziju potiska kukovima, koja je poznata i kao most, postoji nekoliko varijacija koje će kraljicu vežbi za gluteus učiniti još efikasnijom.

Neverovatno: Zategnite mišiće gluteusa samo jednom vežbom – i to sedeći!

Fitnes direktor Men’s Health-a Bi Džej Gadur u videu demonstrira dve varijacije ove vežbe.

Jedna varijacija podrazumeva da ćete staviti mini elastičnu traku oko nogu iznad ili ispod kolena i pritiskom ćete aktivirati svoj gluteus više nego u osnovnoj verziji vežbe.

Ovu vežbu možete takođe raditi i tako što ćete staviti medicinsku loptu između nogu i stisnuti je tako da su vaše prepone i dna karlice više uključeni.

Otkrijte i 17 najboljih vežbi za gluteus koje ste ikada probali

„Možete da zastanete u gornjoj poziciji vežbe, držeći trbušnjake zategnutim“, dodaje Gadur.

Pročitajte i  Zategnite mišiće gluteusa samo jednom vežbom – i to sedeći!
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *