Ojačajte i zapalite mišiće zadnje lože omiljenom vežbom Bi Džej Gadura! - Men`s Health

Ojačajte i zapalite mišiće zadnje lože omiljenom vežbom Bi Džej Gadura!

Most zadnjom ložom: Zapalite mišiće gluteusa!

Čak iako ste jedan od onih vežbača koji nikad ne preskače trening nogu, postoje šanse od povrede donjeg dela tela. Mišićni disbalans, do kojeg dolazi usled treniranja samo jedne grupe mišića je čest uzročnik ozbiljnijih povreda.

Pre svega, to se odnosi na slabe tetive i zadnju ložu koje mogu negativno uticati na rad kolena, kukova i članaka.

#Legday: 5 eksplozivnih vežbi za donji deo tela

Za vežbače koji treniraju mišiće nogu radeći vežbe poput čučnja i iskoraka, jačanje zadnje lože je izuzetno važno jer smanjuje rizik od povrede.

Svi dizači tegova redovno jačaju zadnju ložu radeći vežbe poput pregiba nogu s elastičnom trakom u sedećem položaju, vežbu koja im pomaže da kasnije bolje izvode čučnjeve i mrtvo dizanje.

Brutalnih 500 ponavljanja: 4 vežbe koje će vaše noge pretvoriti u čelik!

Sledeći program možete raditi između serija čučnjeva, što će vam pomoći da omogućite stabilniju poziciju tela tokom izvođenja čučnjeva.

Pogledajte video:

Saznajte i Program koji će zapaliti mišiće zadnjice

D.R.

Pročitajte i  Ubedljivo najbolji trening za bildovanje mišića
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *