Ne potcenjujte moć Smit mašine: 8 sjajnih vežbi za celo telo - Men`s Health

Ne potcenjujte moć Smit mašine: 8 sjajnih vežbi za celo telo

U poslednje vreme vežbe na Smit mašini nisu previše popularne. Pre svega zbog činjenice što fitnes treneri forsiraju vežbe tegovima, jer smatraju da su funkcionalnije i aktiviraju mišiće stabilizatore.

PREDNOSTI SMIT MAŠINE

Međutim, Smit mašina daje mogućnost primene različitih vežbi. Upotreba ove sprave radeći različite varijacije čučnja podstiče metabolički stres. Trening mašine omogućavaju stabilnost tela tokom pokreta, pa možete mnogo sigurnije vežbati i raditi određeni program u sporijem tempu. Uz to možete dizati i veće težine u vežbama koje traže sporiji tempo izvođenja.

Saznajte i Vežba za trapez na smit mašini

Još jedna sjajna opcija je to što možete koristiti šipku u vežbama kao što su triceps ekstenzija i biceps pregib. Šipku možete postaviti na visinu koja vam odgovara pa tako mnogo lakše možete dizati veće težine.

Na kraju, smit mašina je odlična za trening listova jer pomaže u balansu što na kraju vodi i do većih težina i jačih listova.

Ovo je lista osam najboljih vežbi na smit mašini:

Vežba 1: STOJEĆE PODIZANJE NA PRSTE

Vežba 2: ČUČANJ S ISKORAKOM

Vežba 3: ZADNJI ČUČANJ

Vežba 4: PREDNJI ČUČANJ

Vežba 5: TRICEPS EKSTENZIJA SA SOPSTVENIM TELOM

Otkrijte i 5 najpotcenjenijih vežbi

Vežba 6: BICEPS PREGIB SA SOPSTVENOM TEŽINOM

Vežba 7: VESLANJE U PRETKLONU

Vežba 8: ASSISTED PULLUP

U videu pogledajte kako se izvode vežbe:

D.R.

Pročitajte i  6 lekcija koje možete naučiti iz njenih seks-igračaka
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *