Kako do savršenog zgiba? Tajna je u ovoj vežbi bučicama! - Men`s Health

Kako do savršenog zgiba? Tajna je u ovoj vežbi bučicama!

Vaša rotatorna manžetna ramena je grupa mišića i tetiva koja stabilizuje vaša ramena i dopušta im da se rotiraju. Za tako važan deo anatomije, retko ćete čuti za nekoga da trenira ovaj deo ramena da bi ih ojačao.

Saznajte i 100 vežbi koje možete da radite bučicama od pet kilograma

To je prava šteta, jer jaka rotatorna manžetna ramena ne samo da će sprečiti povrede, već će vam takođe omogućiti da budete bolji u vežbama poput sklekova, zgibovai potisaka, kaže Bi DŽej Gadur.

Kubanski potisak koji kombinuje uspravno veslanje, spoljašnju rotaciju ramena i potisak iznad glave, ojačaće ove mišiće.

“Ključ je u korišćenju dovoljno lakih težina, počnite od 3 i 6 kilograma, tako da možete uspešno da uradite spoljašnju rotaciju komponenta pokreta”, rekao je Gadur.

Pročitajte i Kako da smanjite bolove u zglobovima na potpuno prirodan način?

Uradite 10 do 20 ponavljanja ove vežbe kao zagrevanje pre nego što počnete da radite vežbe sa teškim težinama. Takođe možete da je radite u danima odmora da biste se što bolje oporavili.

Pročitajte i  Više znanja, više mišića
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *