Žestoki finiš treninga za ruke: 4 vežbe za moćne podlaktice - Men`s Health

Žestoki finiš treninga za ruke: 4 vežbe za moćne podlaktice

Velike i snažne podlaktice ostavljaju pozitivan utisak o izgledu svakog muškarca. Uloga ovih mišića je višestruka. Ne samo da obavljaju funkciju savijanja i ispružanja ruke već pomažu i prilikom podizanja težih objekata.

Nedovoljno razvijeni mišići podlaktice mogu biti ograničavajući faktor u vašoj nameri da igradite snažno telo. Jačanjem podlaktice imaćemo jači stisak ruke, pa ćemo samim tim lakše raditi bazične vežbe poput mrtvog dizanja, veslanja ili zgibova.

Ovaj programterninga je osmišljen da napadne sve mišiće podlaktice, a vežbe su zasnovane na izometrijskim pokretima koje jačaju snagu stiska ruke.

Pogledajte i Brz trening za mišiće podlaktice

OSNOVE

  •  Dodajte ovu trening rutinu na kraju svakog treninga ili odredite jedan samo za ove vežbe.
  •  Uzmite pauze između serija od maksimalno 60 sekundi. Za ovaj program vam neće trebati više od 15 minuta.

PROGRAM

Vežba 1: PREGIB ZGLOBA ŠIPKOM
3 serije, 12 ponavljanja, odmor 60 sekundi

Vežba 2: OBRNUTI PREGIB ZGLOBA ŠIPKOM
3 serije, 10-15 ponavljanja, odmor 60 sekundi

Vežba 3: IZDRŽAJ PLOČAMA ZA PODLAKTICU
3 serije, izdržaj od 20-30 sekundi, odmor 60 sekundi

Vežba 4: ROLLER ZGLOBA
2 serije, puno odmotavanje kabla, odmor 60 sekundi

Otkrijte i 7 vežbi do moćnih ruku lučkih radnika

D.R.

Pročitajte i  3 vežbe za isklesane trbušnjake
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *