Zaboravite na teretanu! Ovaj brutalni trening na plaži je sve što vam treba! - Men`s Health

Zaboravite na teretanu! Ovaj brutalni trening na plaži je sve što vam treba!

Odmah možete da prestanete da gubite vreme u teretani.

Budite primećeni na plaži: 6 vežbi za nadmoćni gornji deo tela

Trener Patrik Oven osmislio je zanimljivi i zahtevan program treninga, za koji vam je potrebno nekoliko čunjeva/kamenja/morskih školjki da odredite razdaljine i rasporedite ih na svakih 10 metara, jer ćete tako imati dosta slobodnog prostora za izvođenje vežbi. 

Svaka prepreka označava mesto gde bi trebalo da izvodite specifične vežbe u okviru jednog minuta.

Osam prepreka označava osam vežbi.

Nakon jedne serije uzmite pauzu od 15 sekundi pre nego što započnete sledeću vežbu. Trening se radi po kružnom principu.

Vežbajte i na letovanju: Ultimativni trening na plaži

  • Prepreka 1: LEGIONAR
  • Prepreka 2: BICIKL TRBUŠNJACI
  • Prepreka 3: SKLEKOVI
  • Prepreka 4: SKEJTERSKI SKOK
  • Prepreka 5: IZDRŽAJ
  • Prepreka 6: ISKORAK SA SKOKOM
  • Prepreka 7: TRICEPS PROPADANJE
  • Prepreka 8: JUMPING JACKS

Pogledajte i Trening sa sopstvenom težinom za savršeno telo

Kada završite sve vežbe, vratite se na startnu poziciju i sve ponovite. Uradite dve runde celog kružnog treninga a zatim pređite na završni deo – sprinteve.

Nakon druge runde kružnog treninga nemojte da uzimate pauzu. Umesto toga, sprintajte do prve prepreke pa se vratite na početnu poziciju, pa nazad do druge prepreke, pa potom nazad i tako sve dok ne dođete do pete prepreke. Nakon toga radite sprinteve u obrnutom redosledu vraćajući se do prepreke broj jedan.

Otkrijte i Vežbe za leđa koja će dominirati plažom

Na samom kraju, da biste potvrdili trening uradite sprint do prepreke broj pet i nazad pet puta. Ovaj trening na plaži će izmoriti vaše telo i unaprediti vašu snagu i izdržljivost.

Pročitajte i  DeltaFIT izazov

D.R.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *