Brutalan trening donjeg dela tela: 25 vežbi s mini elastičnom trakom! - Men`s Health

Brutalan trening donjeg dela tela: 25 vežbi s mini elastičnom trakom!

Ni jedan trening za donji deo tela nije kompletiran bez vežbi sa trakom za otpor, koju ćete staviti između kolena ili člankova. Ona će vam pomoći da mobilizujete kukove, aktivirate gluteus, poboljšate performans i redukujete rizik od povrede.

#Legday: 5 eksplozivnih vežbi za donji deo tela

Pogledajte video ispod i otkrijte 25 vežbi koje su bolje kada se rade s malom elastičnom trakom. Videćete čučnjeve, šetnju, marširanje, most, pa čak i neke old school izolovane vežbe za gluteus.

Pre sledećeg treninga za noge, izaberite vežbe koje ćete radite i probudite delove tela koji su se uspavali.

Onda 5 do 10 minuta zagrejte kukove i noge.

Za donji deo tela: 5 vežbi koje grade nesalomivu snagu

Radite 1 ili 2 serije od 10 do 20 ponavljanja svake vežbe.

Možete takođe da uradite finišere od 50 do 100 ponavljanja jedne vežbe na kraju treninga kako biste završili svoj trening.

Pročitajte i  Psihološki benefiti vežbanja
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *